OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Till vår kund Stormtrivs söker vi en arbetsledare för städservice. Här får du ansvara för försäljning, offerthantering, kvalité, uppföljning, kontroll och merförsäljning. I rollen som arbetsledare säkerställer du att rätt tjänster levereras till kunderna enligt gällande processer och kvalitetsmål. Vidare har du fullt personalansvar för dina medarbetare, vilket innefattar allt från anställningar, leda och fördela arbete, lönesamtal, rehabiliteringsärenden och övriga personalrelaterade uppgifter. Rollen är bred och du hanterar även arbetsorder och fakturerar. Arbetet kräver ett nära samarbete med övriga avdelningar.
Som arbetsledare rapporterar du direkt till VD:n. Arbetstiden är dagtid.
Kvalifikationer
Vi vill att du har en stor vana av kundkontakter och sälj, vi ser gärna att du har arbetat i leverans-ledet. Vidare krävs erfarenhet av ledarskap och personalansvar. Kanske har du tidigare arbetat i tjänstebranschen, det är meriterande om du har erfarenhet av städbranschen eller snarlikt.
Svenska och engelska i tal och skrift. Körkort B är ett krav.
Om dig
Vi söker dig som är strukturerad och som har ett kvalitetstänk, du brinner för sälj & kundnöjdhet. Du förstår vikten av att kunderna ska vara nöjda och inte minst att dina medarbetare trivs på sin arbetsplats. Du har ett naturligt ledarskap och du gillar mötet med människor, det ger dig energi. Som ledare är du coachande och omtyckt, du får med dig teamet och även i motgång lyckas du fokusera och lösa problem.
Vi erbjuder
En varierande och rolig roll med många kontaktytor med både kunder och medarbetare. Arbetet är självständigt och utvecklande och du har stor påverkan och kan utforma din dag. I rollen som arbetsledare får du en hög påverkningsgrad i en liten organisation, där nya idéer gärna testas. Du kommer att ingå i ledningsgruppen tillsammans med VD och övriga arbetsledare med fokus på att utveckla verksamheten ytterligare. Vi har stora tillväxtplaner i Jönköping, du har ett eget ansvar att bidra till både specialavdelningen och företagets fortsatta utveckling.
Har vi utmanat dig? Då vill vi att du utmanar oss, sök tjänsten redan idag!
Detta är en rekrytering vilket innebär att du blir anställd direkt av vår kund.
Flodin Rekrytering & Bemanning är ett erfaret rekryterings- och bemanningsföretag. Vi jobbar lokalt för att nå den bästa matchningen när företag har ett rekryteringsbehov. Vår flexibilitet och framåtanda leder oss starkt mot vårt mål, som är att bli det självklara valet för företag som behöver personalförstärkning – och för dig som vill gå vidare i din karriär. Läs mer på www.flodinab.se
För mer information om denna tjänst kontakta Simon Ekman 0733 25 52 42.
Vi arbetar löpande med urvalsprocessen, så vänta inte med att ansöka då tjänsten kan bli tillsatt före sista ansökningsdatum.
Annonsen tillåter att du som kandidat kan ladda upp en film där du presenterar vem du är. Filmen får max vara 2 min lång och som mest vara 20 MB stor.
Välkommen med din ansökan!
Kontaktpersoner på detta företaget
Peter Flodin
073-3255233
Camilla Flodin
Anders Källberg
Besim Peci
0723159185
Lars Nilsson
073-3255233
Flodin
073-3255233
Michael Holmberg
Anders Källberg/Michael Holmberg
Magnus Lorentsson
0733 25 52 38
Michael Holmberg
0733 29 94 22