OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om tjänsten
Vår kund i Malmö söker nu en engagerad Costumer- care agent för att vara den första kontaktpunkten för kundernas förfrågningar. I denna roll kommer du att hantera inkommande frågor, klagomål eller köpintresse och involvera rätt personer för att ge kunderna det stöd de förtjänar och behöver. Du kommer att använda chatt, e-post och telefon som dina huvudsakliga verktyg för kommunikation. Tjänsten innefattar även att identifiera kundbehov och köpintresse samt lotsa dessa kunder till rätt intern kollega för expertbehandling. Uppdraget är med start omgående och kommer att pågå 6 månader framöver med goda möjligheter till förlängning eller direktanställning hos kunden på sikt. Arbetstiderna varierar mellan 08.00-20.00 måndag till fredag.
Låter detta som rollen för dig? Tveka inte med din ansökan, urval och intervjuer hålls löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum har passerat.
Dina arbetsuppgifter i huvudsak
• Hantera och lösa inkommande förfrågningar från befintliga och potentiella kunder på ett utmärkt sätt genom alla tillgängliga kanaler
• Identifiera kundbehov och köpintresse, och hänvisa dessa kunder till rätt intern kollega för expertbehandling.
• Säkerställ snabb, kompetent och direkt hantering eller vidarebefordran av kundförfrågningar och klagomål för att säkerställa att kunden får hjälp så snabbt som möjligt.
• Dina främsta verktyg för kontakt kommer att vara chatt, e-post och telefon.
Vem är du?
För att vara aktuell för rollen ser vi det som en självklarhet att du har en stark kundfokusering och hög servicekänsla. Du är empatisk och redo att arbeta nära för att lösa kundens problem. Som en dedikerad teamspelare har du en positiv inställning och säger alltid "ja, vi kan" när det gäller att hjälpa både kollegor och kunder. Dessutom har du en passion för lärande och är öppen för att omfamna förändringar och nya utmaningar.
För att vara aktuell för rollen ser vi att du:
• Har en avslutad gymnasial examen
• Har erfarenhet av att jobba med kundtjänst/ callcenter, orderhantering eller administration
• har god systemförståelse och han därmed hantera affärssystem, chatt och mail utan svårigheter
• Talar och skriver flytande svenska samt engelska
Varmt välkommen in med din ansökan!
Kontaktpersoner på detta företaget
Marie Noren
Anna Tannerfalk
040-6433937
Anna Tannerfalk
Peder Bjursten
073-944 54 60
Marie Engdahl
0721-880213
Marie Norén
072-0742012
Disa Fanto Börjesson
040-6433936
Peder Bjursten
+46 73 944 54 60
Disa Fanto Börjesson
Disa Fanto Börjesson
0766-775336