OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Brinner du för långsiktiga kundrelationer samt produkt- och verksamhetsutveckling? Tycker du att du har lyckats när andra lyckas? Gillar du att vara spindeln i nätet som får allting att klaffa?
Då är rollen som Customer Success Manager rätt roll för dig. Här kommer du få chansen att bygga vidare i en rikstäckande organisation som är ledande inom digital signage i en mängd olika marknadsområden.
Din utmaning:
Vi har under det senaste året mer än dubblerat vårt skärmnätverk rikstäckande och vi är just nu inne en expansiv resa där vi fortsätter etablera vår kanal i såväl befintliga som nya marknadsområden.
Som Customer Success Manager kommer ett stort ansvar ligga på dina axlar i kundresan att förvalta samt utveckla vår skärmkanal som består av mer än 300 digitala annonsskärmar utspridda på runt 100 samarbetspartners runt om i Sverige.
När ett nytt avtal om en skärmlösning är klart så tar du som Customer Success Manager över ansvaret för kunden. Din uppgift kommer kort och gott vara att se till att våra kunder får ut maximal effekt när de använder våra system och är riktigt nöjda.
Det gör du genom täta uppföljningar och ett proaktivt arbete gentemot kund där din nyfikenhet för deras verksamhet och ditt engagemang för deras utveckling kommer vara central.
Du kommer även ansvara för att ge kundernas användare den hjälp de behöver för att lyckas i sitt användande av systemet. Det innebär att du behöver du bli expert på våra system och du kommer även vara en stor del i vår produktutveckling. Det kommer både handla om att förmedla feedback från kunder till vår utvecklingsavdelning, men även tillsammans med ledningen och utvecklingsavdelningen delta i arbetet med att komma på nya lösningar.
Exempel på uppgifter:
Ta helhetsansvar för kunden när den blir tilldelad dig.
Vårda kunden och proaktivt tillse att våra kunder får ut maximal effekt från våra system och applikationer.
Genomföra demonstrationer av våra system.
Egenskaper för att lyckas:
· Stor servicekänsla där kunden och deras situation är det centrala.
· Hög administrativ förmåga.
· Att bygga relationer och vårda dem är något du brinner för. Att lyckas långsiktigt är något du tycker är positivt.
· God social förmåga. Att kunna anpassa sig efter alla typer av situationer kommer leda till framgång.
· Hög förmåga att kunna motivera dig själv. Att ha en stark lagkänsla kommer vara avgörande.
Krav:
Erfarenhet av en roll som säljare, affärsutvecklare eller verksamhetsutvecklare inom B2B.
B-körkort.
Flytande svenska i tal och skrift.
Om oss:
Lifestyle Mediapartner är en nordisk mediekoncern bestående av fem nischade produktbolag primärt inom digital out of home. Vi erbjuder exponering i egna nischade och exklusiva skärmnätverk som finns på universitet, gym och är annons- och avtalspartner för ICA Sverige.
Vi finns i Eskilstuna (HK), Norrköping, Uppsala och Finland (Helsingfors). Du blir en del av något större.
Tillträde: Enligt överenskommelse, intervjuer sker löpande.
Vid frågor om tjänsten:
Kontakta Daniel Hirvi, tel 073-743 02 29.