OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om tjänsten:
Brinner du för att bygga kundrelationer och vill verka i en miljö som präglas av entreprenörsanda? Då ska du läsa vidare!
Kundföretaget erbjuder smarta digitala tjänster online som på ett effektivt och användarvänligt sätt förenklar hanteringen av dokument, avtal, arkivering och digitala arbetsflöden. Med lösningar som avtalshantering, digital signering och avvikelseprocesser förenklar de vardagen för fler än 100 företag runtom i världen. Kundföretaget är ett företag som växer och som präglas av stort kundfokus där varje medarbetare har en lika viktig funktion.
Nu är de på jakt efter en Customer Success Manager som kommer vara en nyckelspelare i deras tillväxtresa. I rollen kommer du vara experten på de digitala tjänsterna och kvalitetssäkra kundupplevelsen genom hela processen. Du kommer driva på utvecklingen av rutiner och tillsammans med de övriga i teamet kommer ni skapa en effektiv säljkedja.
Vi söker dig som:
För att lyckas i rollen behöver du brinna för att utveckla samt bygga kundrelationer. Du arbetar bra självständigt men också i grupp och du har en god struktur i ditt arbete. Öppenhet, initiativtagande och resultatfokus värdesätts högt i denna roll.
Vi ser gärna att du har en relevant utbildning inom marknadsföring, kommunikation, systemvetenskap eller liknande. Du har god IT-vana och behärskar svenska samt engelska i såväl tal som skrift.
Har du ett brinnande intresse för teknik så är det meriterande.
Om anställningen:
Anställningen är på heltid 100 %, det är en direktrekrytering som hanteras av Xamera AB där du blir anställd hos kundföretaget.
Xamera är karriärföretaget som ger dig möjlighet att ta ställning till de mest intressanta karriärmöjligheterna inom IT/Teknik & Ekonomi. Vårt mål är att hjälpa till att kickstarta karriären för dig som är ingenjör, ekonom eller teknisk profil till spännande möjligheter hos företag inom primärt IT- och tekniksektor.
Startdatum:
Omgående med hänsyn till eventuell uppsägningstid.