Vi söker en driven ekonomiassistent!

Arbetsbeskrivning

Tjänsten innebär i första hand ett totalt ansvar för vår kundreskontra vilket innefattar - fakturering, kreditering, påminnelser, inkasso, inbetalningar, kundkontakter samt att förse vår ekonomiansvarige med diverse rapporter.I mån av tid kommer du även att jobba med t ex löpande bokföring eller andra administrativa sysslor inom företaget.De system vi arbetar i är Axapta, IFS Application/Financials och CRM. Kvalifikationer/erfarenhet Du som söker har en ekonomisk utbildning samt några års erfarenhet av att arbeta med kundreskontra.Det är meriterande ifall du har arbetat i IFS Applications/Financials.Du är en van användare av Excel och har mycket god förmåga att uttrycka dig på svenska och engelska, såväl muntligt som skriftligt.Dina personliga egenskaper är av största vikt.Du är social, positiv och ser lösningar snarare än problem.Vi värdesätter ett strukturerat och noggrant arbetssätt, samt förmågan att ta initiativ och att kunna arbeta självständigt. Anställningens omfattning Tjänsten är en behovsanställning på sex månader med möjlighet till förlängning. Urval och intervjuer sker löpande, då vi vill tillsätta tjänsten omgående.Välkommen att sända in din ansökan via e-mail, glöm ej att ange löneanspråk samt när du tidigast kan påbörja tjänsten.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Pagero AB
  • 1 plats
  • Heltid
  • Publicerat: 2 juli 2008
  • Ansök senast: 31 juli 2008

Postadress

Västra Hamngatan 1
Göteborg, 41117

Liknande jobb


21 november 2024