OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om rollen:Vi söker en driven och erfaren IT Support Technician som kommer att vara ansvarig för övervakning, hantering och uppföljning av supportärenden för klientinstallationer, arbetsstationer, olika IT-utrustning och serveradministration. Du kommer också att vara involverad i implementationer, felsökning av hårdvara och mjukvara, samt nätverksadministration.
Ansvarsområden inkluderar:Övervaka och hantera supportärenden för klientinstallationer, arbetsstationer, IT-utrustning och serveradministration.
Implementera och felsöka operativsystem, hårdvara och mjukvara.
Administrera ärenden inom ITSM-systemet.
Fungera som en enskild kontaktpunkt eller eskalera ärenden till tredje linjens support och tredjepartsleverantörer.
Kvalifikationer:Meriterande om du har erfarenhet av arbete inom IT-support, med fokus på klientinstallationer, arbetsstationer och serveradministration.
Kunskap om operativsystem, hårdvara och nätverksteknik.
Förmåga att hantera flera uppgifter och prioritera arbete effektivt.
Utmärkta kommunikationsfärdigheter och förmåga att fungera som en länk mellan teknisk och icke-teknisk personal.
Certifieringar inom relevant teknologi (t.ex. Microsoft, Cisco) är en fördel.
Urval:Vi använder oss av löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista dag för ansökan. Skicka därför in din ansökan redan idag!