OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Logistikentreprenader Sverige AB är genom Almega ett auktoriserat bemannings och konsultföretag inom logistikbranschen.Vi är specialiserade på entreprenadslösningar men utvecklar och erbjuder även andra kostnadseffektiva och högkvalitativa bemanningstjänster.Vi är även ISO certifierade enligt ISO9001 och ISO14001.Vår verksamhet baseras på kompetens, flexibilitet och partnerskap, allt för att minimera affärsrisken för våra uppdragsgivare.Vi har idag kontor i Jönköping, Nässjö, Göteborg, Stockholm och Helsingborg och förbereder även uppstart i ett flertal andra ständer.I denna expansiva fas söker vi nu en kontors assistent.Du kommer som kontors assistent hos oss att hjälpa till att gå igenom ansökningar, hålla i intervjuer samt scouta nya medarbetare.Arbetet kommer att vara vid behov och under kontorstid. Arbetsuppgifter: Gå igenom ansökningar, rekrytera, intervjua samt scouta nya medarbetare, viss Utbildning/Erfarenhet: Vi ser gärna att du studerar i dags läget.Har du jobbat med likanade arbetsuppgifter tidigare & har erfarenhet från logistik branschen är detta meriterande.Men det viktigaste är din personlighet.Du måste ha bra datavana samt word/excell vana.Kan även förekomma en del ekonomi, tex.faktura/löneunderlag. Som person tror vi att du är: - initiativtagande - social - driven - tävlingsinriktad - positiv - flexibel Vi tror även att du tycker om att arbeta under hård press och mot högt uppsatta mål då detta är en väldigt ombytlig bransch.Det krävs även stresstålighet och ett stort intresse för människor. Vi ser fram emot din ansökan!