OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Framtiden AB är ett konsultföretag.Våra konsulter utgörs av studenter och akademiker med flera års erfarenhet.Vår företagside är att minska avståndet mellan våra konsulter och företag.Detta åstadkommes genom att Framtiden erbjuder kompetent personal i form av studenter och färdiga akademiker, antingen för uthyrning eller för rekrytering.På det sättet bereds våra konsulter möjligheten att stifta bekantskap med det näringsliv som sedermera blir arbetsliv.Beskrivning Tjänstens syfte är att vara Framtiden AB's ansikte utåt i Stockholmsregionen.Detta innebär att bearbeta marknaden och erbjuda våra tjänster till näringslivet.Tjänsten omfattar hela säljcykeln, d.v.s.identifiering av nya kunder, uppsökande försäljning, marknadsföring samt tecknande av avtal.En annan viktig komponent är löpande kontakter med befintliga kunder.Arbetsuppgifter Genomföra kundmöten och produkt/företagspresentationer.Säljavslut, avtal, prissättning.Uppföljning av befintliga kunder.Kontinuerlig rapportering av aktiviteter och resultat.Placeringsort Stockholm Kompetens Vi uppskattar om du som söker har tidigare erfarenheter av marknadsföring, sälj eller ekonomi.Det viktigaste är dock att du är utåtriktad, uthållig och tycker om att ta nya kontakter.Eftersom tjänsten innefattar uppföljning och rapportering av verksamheten så krävs administrativ noggrannhet samt datorvana.Kundansvarige kommer att få grundläggande utbildning i verksamheten samt de verktyg som behövs.I början sker arbetet tillsammans med försäljningschefen, för att sedan övergå i mer och mer självständigt arbete.Övrigt För tjänsten krävs körkort och tillgång till bil. Arbetstid/varaktighet Heltid, dagtid.Tillsvidare.Planerad tillsättning i november. Lön Fast lön enligt överenskommelse.Bonussystem som grundar sig på företagets vinst. Ansökan Sista ansökningsdatum: 31:e oktober Ange referens: Kundansvarig Stockholm