Vi söker en driven Office Manager till IMI i Hässleholm

Vi söker en driven Office Manager till IMI i Hässleholm

Arbetsbeskrivning

Vill du arbeta i en varierande roll där du ansvarar för ett välkomnande kontor i toppskick och medarbetarupplevelser utöver det vanliga? Vi söker dig som har ett brinnande intresse för att skapa mervärde, göra det lilla extra och bidra till den bästa gäst- och medarbetarupplevelsen.
IMI är en ledande mjukvaruleverantör inom hållbar logistik, order- och lagerhantering. Med Priveq som ägare är vi i en spännande tillväxtresa. På vårt kontor i Hässleholm är vi nu 50 engagerade medarbetare, där merparten arbetar med att utveckla vår mjukvaruprodukt.
Som Office Manager ansvarar du för…
I den här rollen har du ett övergripande ansvar för IMI:s kontor i Hässleholm. Du arbetar dedikerat för att skapa en arbetsmiljö där IMI:s kultur frodas. Du har en stor roll i att sätta stämningen på kontoret och du kommer att vara den som arrangerar trivselaktiviteter. Du är vår kontaktperson utåt både mot leverantörer och vår hyresvärd, du har koll på detaljer och koordinerar all kontorsadministration. Tjänstens omfattning är heltid med närvaro på kontoret måndag till fredag.
Som Office Manager hos oss på IMI ingår du i People and Culture-teamet och rapporterar till vår People and Culture Manager Sandra. I ditt team ingår också vår Office Manager i Linköping och vår HR Business Partner. Tillsammans jobbar vi för att skapa värde för alla anställda på IMI. Som team gör vi vårt yttersta varje dag för att skapa den bästa arbetsplatsen för våra kollegor i stort och smått.
Som en del i People and Culture-teamet kommer du att vara ett administrativt stöd för chefer, HR och ekonomi. Detta innebär bland annat att du koordinerar möten och utbildningar, samordnar personallistor samt attesterar och kostnadsfördelar fakturor. Som Office Manager älskar du människor och service, du förstår när kollegor behöver din hjälp och ställer gärna upp.
Din profil
Vi söker dig som har erfarenhet av liknande arbetsuppgifter. Givetvis har du en god datorvana och en administrativ förmåga. Du har erfarenhet av Office-paketet, att koordinera möten i Outlook och samordna personallistor i Excel är inga problem för dig. Det är meriterande om du har erfarenhet av att attestera fakturor i Fortnox eller liknande affärssystem.
Du brinner för att skapa mervärde för medarbetare och har ett genuint engagemang i att bidra till en god stämning och arbetsmiljö. Du är initiativtagande och har ett stort eget driv samtidigt som du har förmågan att arbeta proaktivt. I denna roll är det av största vikt att du kan uttrycka dig väl i tal och skrift på svenska och engelska.
Tillsammans kommer vi i People & Culture teamet ständigt utveckla arbetet med att bibehålla och utveckla den fina kultur som IMI har. För att trivas i rollen ser vi det som naturligt att du känner igen dig i våra värdeord: Pålitlig, Kreativ, Engagerad, Flexibel och Tillsammans. Våra värdeord är grundpelarna för vår företagskultur på IMI, för oss är det viktigt att du sympatiserar med våra värdeord och att du vill agera som en ambassadör för kulturen på IMI.
Vi är IMI!
IMI är en kreativ arbetsplats som ger alla anställda möjligheter till variation och utveckling i arbetet. Vår strävan är engagerade medarbetare som kan påverka innehållet i arbetet och företagets inriktning i stort. Flexibilitet och pålitlighet präglar vårt arbetssätt och tillsammans arbetar vi medvetet för att skapa bra trivsel och gemenskap.
Hos oss på IMI råder övertygelsen att din trivselnivå på jobbet är direkt avgörande för hur du presterar. Vi är måna om att du har en balans mellan arbete och fritid och känner att du kan utvecklas i din roll. Vi är certifierade av Great Place To Work och vårt mål är att år 2025 vara i topp på listan över Sveriges bästa arbetsplatser. I det arbetet kommer du som Office Manager ha en stor möjlighet att påverka och vara en viktig del i vår resa att bli en av Sveriges bästa arbetsplatser.
Kontaktuppgifter
Har du några frågor om tjänsten är du varmt välkommen att höra av dig till vår People and Culture Manager, Sandra, via mail sandra.karlsson@im.se eller 0702 80 30 13.
Urval och intervjuer sker löpande så skicka in din ansökan redan idag!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: IMI HÄSSLEHOLM
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 11 januari 2023
  • Ansök senast: 28 februari 2023

Postadress

Norra Stationsgatan 6B
HÄSSLEHOLM, 28148

Liknande jobb


Receptionisttjänst på heltid

Receptionisttjänst på heltid

22 december 2024

Receptionist till EA DICE

20 december 2024

Receptionist

20 december 2024

20 december 2024