Vi söker en duktig administratör

Vi söker en duktig administratör

Arbetsbeskrivning

Vi söker en duktig administratör!
Energi och glädje smittar av sig!! Vi vill att du smittar oss och våra gäster!!
Chalmers Konferens & Restauranger är ett expansivt bolag. Vi finns på ett flertal ställen i stan, Chalmers Campus Johanneberg & Lindholmen Science Park, Universeum, Chalmerska huset och Wijkanders. Totalt sett driver vi 24 restaurangenheter, två av Göteborgs största konferensanläggningar, butik, företagsreceptioner samt cateringverksamhet. Att expandera och växa ställer krav på oss som företag, inte minst när det gäller hållbarhet. Vi vill jobba med ett hållbart ledarskap, en hållbar arbetsmiljö och en hållbar miljöpåverkan. Vi menar att vi jobbar med hållbarhet på riktigt och vi vill därför att alla som jobbar hos oss ska tycka att det är lika viktigt.
Nu söker vi en ny medarbetare och administratör till vår verksamhet i Chalmers Studentkårs Restaurang AB. Vi söker dig som kan känna igen dig och bli nyfiken på vad våra kärnvärden har för betydelse för oss: Pålitlig, Personlig och Passionerad. Har vi väckt din nyfikenhet? Vi är nyfikna på dig.
Arbetsuppgifter
Vi söker en energisk, noggrann och ambitiös person med en positiv inställning till utmaningar som kommer längs vägen! Du blir lite av en spindel i nätet med många kontakter främst internt- men även externt då uppgiften handlar om att vara en stödfunktion i frågor kring administration inom interna system, ekonomi och HR. Arbetstiden fördelas efter behov mellan enheterna och är främst dagtid och kräver hög närvaro på plats ute på våra enheter.
Några av uppgifterna handlar om: drift- och bokningsadministration som artikelhantering, bistå med underlag och statistik, intäktskontroll, fakturauppföljning, support av gästkort, ansvarig för några av företagets delade mejlinkorgar och behjälplig vid administrering av större projekt.
Tjänsten innebär även viss HR-administration exempelvis: rekryteringsstöd för avdelningsledare och administration kring en anställnings ingående- och upphörande, beställning av arbetsredskap såsom personalkläder, skor, nycklar, telefoni och behörigheter.
Andra uppgifter kan vara att arbeta med semesterlistor och vara behjälplig med pakethantering
Tjänsten är ny och baserad på det utökade behovet av stöd inom administration som organisationen nu behöver. Tjänsten blir ett viktigt steg i vårt arbete att fortsatt vara en av de bästa arbetsgivarna i branschen.
Kvalifikationer
Erfarenhet är meriterande men vi värderar din personliga inställning högt. Vi ser gärna att du har utbildning eller erfarenhet inom administration (rekryteringserfarenhet är ett plus) men också yrkeserfarenhet från vår bransch.
Du bör vara självgående, snabblärd och ha lätt för att arbeta i nära samverkan med andra och förmåga att fatta självständiga beslut. Goda kunskaper i Office och hög datorvana är ett krav, meriterande är goda kunskaper i systemen: Teams, Caspeco, Visma och Microdeb.
Vi erbjuder
Vi erbjuder en trygg, säker och dynamisk arbetsplats. Här finns möjligheter till intern utbildning men även extern kompetens- och karriärsutveckling. Vi erbjuder fast lön med avtalspension, försäkringar, utbildningar och andra förmåner såsom företagshälsa, föräldralön och friskvårdsbidrag.
Ansökan
Vi tar endast emot ansökningar via mejl rekrytering@chalmerskonferens.se senast 2022-11-30. Intervjuer sker löpande vilket kan innebära att tjänsten tillsätts innan ansökningstiden har gått ut så vänta inte med din ansökan.
Märk din ansökan med ”Administratör”
Anställningsform
Tillsvidareanställning, 6 månaders provanställning. Heltid.
Lön
Enligt överenskommelse
Tillträde
Enligt överenskommelse
Kontaktpersoner
För frågor om tjänsten, kontakta Tobias Bätz på mejl; tobias.batz@chalmerskonferens.se
Besök gärna vår hemsida http://www.chalmerskonferens.se för mer information om oss.
Vi ser fram emot att höra från dig!

Kontaktpersoner på detta företaget

Köksmästare Johan Edwardsson

Marcus Danielsson
031-7723921
Driftschef Linda Fahlman
031-7723919
Ass.Restaurangchef Maria Liljered Hansson
031-7723952
Köksmästare Anders Holm

Driftschef Linda Fahlman

Köksmästare Peter Olsson

Köksmästare Peter Olsson
031-7723955

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Chalmers Konferens & Restauranger GÖTEBORG
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 10 november 2022
  • Ansök senast: 30 november 2022

Besöksadress

Sven Hultins gata 4
None

Postadress

Sven Hultins gata 4
GÖTEBORG, 41258

Liknande jobb


Redovisningsassistent

Redovisningsassistent

20 december 2024