Vi söker en ekonom inom fakturahandläggning!

Arbetsbeskrivning

Vi växer så det knakar och behöver nu tillsätta en ekonom till vår fakturaserviceavdelning. Vi söker dig som älskar att jobba serviceinriktat och vill jobba på ett företag som värderar ambition, kvalitet och att rätt ska vara rätt! Du välkomnas till ett team som präglas av öppenhet, flexibilitet och lagspelare.

På vårt härliga kontor vid Lindholmen Science Park i Göteborg är vi för närvarande 38 kollegor som jobbar inom inkasso, ekonomi, juridik och försäljning. Nu är vi i en spännande och expansiv fas och söker därför vår nästa medarbetare som Invoicing Advisor.

Om rollen

Du kommer ansvara för en egen kundportfölj och arbeta med att handlägga olika kunders ärenden från fakturering till betalning inom ramen för våra faktureringstjänster. Dina arbetsuppgifter består också av att fatta rätt beslut om olika åtgärder i respektive ärende i syfte att driva in kundens utestående fordringar. I denna rådgivande roll säkerställer du att arbetet utförs på ett kvalitetsmässigt sätt och det är naturligt för dig att leverera grym service med kunden i fokus. Även om arbetet innebär stort eget ansvar ser vi att du samarbetar väl med dina kollegor internt för att bidra till bra sammanhållning, men också för att förbättra våra rutiner och skapa effektivare processer.

Som invoicing advisor är du en betydelsefull resurs i vår verksamhet och som teamplayer är du en viktig del av vår företagskultur!

Vi söker dig som har

- Minst gymnasial utbildning med inriktning på ekonomi
- Tidigare arbetat inom ekonomi, inkasso, administration eller liknande
- God datorvana och goda kunskaper i Office-paketet


Det är meriterande om du har

- 1-2 års erfarenhet av kundreskontran
- YH- eller universitetsutbildning inom ekonomi


För att passa i den här rollen tror vi att du är

En självklar lagspelare och en administrativ stjärna som älskar problemlösning och att leverera hög service! För att trivas i rollen gillar du att arbeta i ett högt tempo där du kan prioritera dina arbetsuppgifter och fatta egna beslut utifrån företagets värderingar. Som person är du noggrann och strukturerad och drivs av att jobba resultatinriktat mot uppsatta mål.

Vilka är vi?

Vi är ett ägarlett bolag med fokus på hög kompetens och det personliga bemötandet. I vår företagskultur är det viktigt med högt i tak, att arbeta i team och att ha roligt på och utanför jobbet. Vi bjuder dagligen på kaffe, läsk, mellanmål och frukt. Vi har alltid gemensam frukost på måndagar, på fredagar är det fredagsfika och titt som tätt styr vi roliga AWs! Vi trivs att göra saker tillsammans och hoppas såklart att du följer med på vår stående padeltid!

Är du intresserad och känner dig redo för att bli en del av oss?

Urval sker löpande så skicka din ansökan redan idag! Ansök genom att klicka på knappen ”skicka ansökan”. Sista ansökningsdatum är 5 september.

- Start: Enligt överenskommelse
- Omfattning: Heltid
- Placering: Lindholmen, Göteborg


Har du frågor eller vill veta mer om tjänsten? Vänligen kontakta Richard Zetréus Ställvik, Operational Manager på 0735206680 eller richard.stallvik@psfinancegroup.com

Har du frågor om rekryteringsprocessen eller övriga frågor är du välkommen att kontakta Belinda Bergman, vår People and Culture Partner på 0735206684 eller belinda.bergman@psfinancegroup.com

Vi ser fram emot din ansökan!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: PS Finance Group
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 23 augusti 2022
  • Ansök senast: 9 februari 2023

Postadress

Lindholmspiren 7
GÖTEBORG, 41756

Liknande jobb


15 oktober 2024

6 september 2024