OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
KJ Bygg är ett modernt och flexibelt bygg- och entreprenadföretag. Vår verksamhet har funnits i mer än 30 år. Vi genomför alltifrån enklare uppdrag till totalentreprenader. Vi hjälper även våra kunder med ingående markarbeten inklusive konstruktion och projektering. Klas Johansson grundade företaget och har sedan dess varit med på alla entreprenader som arbetsledare och platschef. Vi har kontor i Säter och Borlänge.
Vill du arbeta med små som stora arbetsuppgifter inom ekonomi och administration? Söker du en omväxlande roll med eget ansvar för att planera din tid? Läs mer om tjänsten och vem vi söker.
Våra kunder gillar att vi är lätta att ha att göra med och att vi alltid utför vårt arbete med hög kvalité. Att ha snabbt till beslut och alltid arbeta kundorienterat har gjort oss till ett självklart val för våra kunder. Lika viktiga som våra kunder är för oss är våra medarbetare. Vi arbetar hårt för att våra medarbetare ska utvecklas och trivas på arbetet. Vi tror att eget ansvar, utbildning, och kamratskap är redskap för att nå det.
Arbetsuppgifter
KJ Bygg har två administrativa tjänster, det gör att vi hjälps åt och tar oss an företagets uppgifter både stora som små. För att trivas hos oss är det viktigt att du vill arbeta i en bred roll, med stor variation inom ekonomi och administration. Dina främsta arbetsuppgifter är att ansvara för företagets övergripande ekonomi och löner. Du hanterar allt det löpande arbetet fram till årsbokslut. Löner och dess tidrapportering som leder till fakturering är ditt ansvar. Du kommer ha tät dialog med både medarbetare och leverantörer, det gör att det är viktigt att du kan prioritera och gillar att arbeta serviceinriktat.
Företagets grundare och ägare arbetar i stor utsträckning operativt. Det gör att du i din roll får stor möjlighet att utveckla, driva och påverka.
Vem är du?
Eftersom vi är ett familjeföretag lägger vi stor vikt på dig som person som söker sig till oss. För oss är det viktigt att du trivs och att vi hittar vad du behöver för det.
Du är drivande och självständig i ditt arbete, har lätt för att skapa relationer och god förmåga att samarbeta. Ansvarsfull och noggrann är ord som andra använder för att beskriva dig.
Vi använder Visma och Next som projekt- och affärssystem. Du god datavana och har erfarenhet av liknande arbetsuppgifter. Du är gymnasie- eller högskoleekonom med ett intresse för bygg- och entreprenadbranschen.
Vi samarbetar med Petra Back HR AB och vi arbetar med löpande urval så registrera din ansökan så snart som möjligt via www.petraback.se och senast 2021-06-13. Mer information om tjänsten lämnas av Rekryteringskonsult Petra Back, 070-656 98 30.