OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om tjänsten
Nu söker vi en ekonomi och administrationskoordinator till Zumtobel i Hyllie. Har du en gymnasial utbildning i ekonomi eller motsvarande samt några års erfarenhet av en liknande tjänst? Då är detta rollen för dig!
Uppdraget är med start omgående och fortlöper tre till fyra månader med chans till förlängning. Arbetstiderna är 08:00- 16:30 måndag till fredag.
Tvekan inte med din ansökan! Urval och intervjuer hålls löpande.
Dina arbetsuppgifter i huvudsak
Du kommer att ingå i ett team tillsammans med 4 andra personer där du kommer att arbeta både administrativt och med ekonomi. Tillsammans sitter ni i fräscha lokaler i Hyllie där pendlingsalternativ och lunchrestauranger är nära tillhands!
Arbetsuppgifter:
• Leverantörsreskontra för större företag
• Scanning och bokföring av leverantörs-fakturor
• Kontering
• Momsrapportering
• Övriga administrativa uppgifter (som posthantering, resebokning, uppdatering av intranätet)
Vem är du?
Som person lägger du stor vikt vid noggrannhet och struktur. Att du drivs av att jobba med siffror samt service ser vi som en självklarhet. Du är också driven som person och är inte rädd för att ta egna initiativ.
För att lyckas i rollen krävs det att du:
• Har en gymnasial utbildning inom ekonomi eller motsvarande
• Har några års erfarenhet av en liknande tjänst
• Har goda kunskaper om redovisningsregler och representationsregler
• Har erfarenhet av att jobba med scanning-system för leverantörsreskontra
• Kommunicerar obehindrat i både svenska och engelska
Det är mycket meriterande om du:
• Har erfarenhet av SAP
• Har erfarenhet av Excel
• Har en god förståelse för andra nordiska språk
Varmt välkommen in med din ansökan!
Kontaktpersoner på detta företaget
Marie Noren
Anna Tannerfalk
040-6433937
Anna Tannerfalk
Peder Bjursten
073-944 54 60
Marie Engdahl
0721-880213
Marie Norén
072-0742012
Disa Fanto Börjesson
040-6433936
Peder Bjursten
+46 73 944 54 60
Disa Fanto Börjesson
Disa Fanto Börjesson
0766-775336