Vi söker en ekonomiadministratör till en kund i Stockholm city

Vi söker en ekonomiadministratör till en kund i Stockholm city

Arbetsbeskrivning

Vi söker dig som har erfarenhet av statlig redovisning, och har kunskaper i ekonomisystem (exempelvis U4 Agresso, Raindance, m.fl.) Välkommen med din ansökan redan idag!

Om uppdraget

Den aktuella tjänsten är placerad i enheten it-verksamhetsstöd, på funktionen it-administration som består av 4 personer. Funktionen stödjer IT-avdelningen med inköp, ekonomiska frågor och administration. Tjänsten är på heltid med start omgående som sedan sträcker sig på 12 månader. För detta uppdrag krävs en säkerhetsprövning

Dina arbetsuppgifter

Som ekonomiadministratör deltar du i det löpande redovisningsarbetet, som innefattar hantering av kund- och leverantörsfakturor, inbetalningar, utbetalningar, konto­avstämningar med mera. Du kommer även arbeta i ekonomisystemet Unit 4 Business (UBW, Agresso. Vara deltagande i bokslutsarbete, enklare betalningar, sammanställningar och diagram. Du kommer genomföra planering och samordning, formulering brev skriva protokoll och dokumentation m.m. Hantering av återkommande arbetsuppgifter (exempelvis kopiering, sortering och posthantering). Assistera och ge service till en eller flera personer, sköta reseplanering, hantera säkerhetsskyddsavtal och säkerhetsprövningar. Löpaande kontakt med verksamheten och externt med leverantörer och vara ett operativt stöd till verksamheten.

Dina kvalifikationer

gymnasium eller likvärdig utbildning
minst tre (3) års arbetslivserfarenhet som ekonomiassistent
goda kunskaper i MS Office eller likvärdigt
kunskaper i ekonomisystem (exempelvis U4 Agresso, Raindance, m.fl.)
kunna kommunicera obehindrat på svenska, såväl i tal som skrift.

Vad vi erbjuder dig

Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.

Om ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare, Jimmy Rosén på Jimmy.Rosen@bemannia.se eller 073-422 77 00.

Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem - krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet

Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.

Kontaktpersoner på detta företaget

Annahita Yassarati

Kristina Fransson

Alexandra Lindholm

Linda Solini

Malin Strandberg

Lisa Målberg

David Målsäter

Madeleine Fransson
08 – 122 00 450
Antonia Rodhe

Erika Hansson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bemannia
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 9 juni 2023
  • Ansök senast: 26 november 2023

Besöksadress

Sveavägen 155, Stockholm
None

Postadress

Sveavägen 155
Stockholm, 11346

Liknande jobb


21 november 2024