Vi söker en Ekonomiadministratör till Svensk Cater i Skellefteå

Arbetsbeskrivning

Är du noggrann och gillar att arbeta med ekonomiska samt administrativa uppgifter? Tveka då inte att söka denna tjänst som Ekonomiadministratör på Svensk Cater.

Information om tjänsten


Vi på Ghost Competence söker en Ekonomiadministratör för ett bemanningsuppdrag till vår kund Svensk Cater. Uppdraget sträcker sig över 1år och tjänstens omfattning är på 70%. Du kommer i tjänsten som ekonomiadministratör arbeta i nära samarbete med ekonomiansvarig samt inköpsavdelningen och säljavdelningen. Du kommer att vara ensam på denna position och rapportera till Grossistchef.

All kontakt gällande tjänsten ska gå via Ghost Competence.


Information om kundföretaget


Svensk Cater är ett matgrossistföretag med inriktning mot restaurangbranschen. Deras Skellefteåkontor verkar i Västerbotten samt i södra Norrbotten. Skellefteåkontoret omsätter ca: 160milj och är idag 30st anställda. Företaget har 4st olika avdelningar lager/logistik, ekonomi/administration, sälj och inköp.

Dina arbetsuppgifter


I din tjänst kommer du främst att arbeta med:

• Kontrollering och registrering av leverantörsfakturor
• Övriga administrativa arbetsuppgifter


Vi söker dig som


Har en gymnasieekonomisk utbildning med erfarenhet av liknande arbetsuppgifter eller dig som samlat på dig relevanta erfarenheter i arbetslivet. Som person är du noggrann och strukturerad då du kommer att arbeta med b. la. kontrollering och registrering av fakturor samt hantering av andra viktiga dokument. Vi tror att du som person är social och en lagspelare då du kommer att arbeta mot flera av företagets olika avdelningar samt att du kommer att sitta i receptionen och vara ansiktet utåt.

Meriterande kompetenser:

• Erfarenhet av att arbeta med ekonomiska arbetsuppgifter som ex. fakturahantering
• Erfarenhet av administrativa arbetsuppgifter
• Erfarenhet av att arbeta i affärssystem, gärna Navision då det är det systemet som används hos Svensk Cater.

Urval sker löpande, så var snabb in med din ansökan. Sök tjänsten genom att trycka på ”sök jobbet”. Skapa en användare och ladda upp ditt CV och personliga brev så har du större möjlighet att bli kontaktad av en av våra rekryterare. Har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta oss på info@ghostcompetence.se.

Fakta

START: Enligt överenskommelse

OMFATTNING: 70%

Antal: 1st

ORT: Skellefteå

SISTA ANSÖKNINGSDAG: 10/7

KONTAKT: Jonas Lindgren


Om oss


En viktig del för oss på Ghost Competence är att du känner dig trygg och harmonisk med din anställning. Du arbetar via oss som konsult på specifika konsultuppdrag eller blir rekryterad direkt till kundföretaget vi samarbetar med. Som konsult hos oss på Ghost Competence erbjuder vi;

• Pensionsavsättning
• Anslutning till vårt kollektivavtal
• Marknadsmässig lön
• Personlig coachning

Ghost Competence är ett auktoriserat bemannings- och rekryteringsföretag. Var med på resan att bibehålla och skapa så många jobb vi bara kan i vår region. För mer information gå in på www.ghostcompetence.se

Kontaktpersoner på detta företaget

Joakim Nimarker
070-6698572
Joakim Nimarker
070-6698572
Tobias Nilsson
070-6698550
Joakim Nimarker

Marlene Lundberg

Marlene Lundberg
0706698524
Jonas Lindgren

Marlene Lundberg

Jonas Lindgren

Marlene Lundberg
070-669 85 24

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Ghost Competence AB Skellefteå
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Deltid
  • Enligt Överenskommelse
  • Deltid Visstidsanställning
  • Publicerat: 28 juni 2016

Besöksadress

Hallvägen 1, Skellefteå
None

Postadress

Hallvägen 1
Skellefteå, 90353

Liknande jobb


21 november 2024