Vi söker en ekonomiadministratör till vår kund i Nybro

Vi söker en ekonomiadministratör till vår kund i Nybro

Arbetsbeskrivning

Om företaget
Premier är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag som har varit verksamt sedan 1993.

Som konsult på Premier är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder.

Du har samma anställningsvillkor som våra kunders anställda genom kollektivavtal.

Vår målsättning är att alltid försöka överträffa våra kunders och medarbetares förväntningar och att erbjuda både våra kunder
och sökande bästa möjliga bemötande.

Premier ska lämna kvar en känsla av en overkligt bra upplevelse. Helt enkelt.


Dina arbetsuppgifter
Har du en känsla för noggrannhet och ansvarstagande och tycker att siffror och ekonomi är roligt?
Läs då vidare, för det här kan vara något för dig.

Till vår kund söker vi nu en utbildad ekonom som vill bli en del av deras engagerade team.

I rollen som ekonomiadministratör arbetar du med löpande ekonomiuppgifter, som till exempel bokföring, avstämningar, utbetalningar, inbetalningar, inläsning och bokföringsfiler.

Du kommer även arbeta med kravrutiner och övriga förekommande ekonomiarbeten.

Du är även ett stöd i arbetet med kund- och leverantörsreskontra på ekonomienheten.
En viktig uppgift för dig blir att delta i arbetet med att stödja, utveckla och dokumentera rutiner för ekonomiprocesser.

Vi erbjuder dig en heltidstjänst måndag- fredag
Arbetsplatsen finns i Nybro



Din profil
För att behärska denna roll krävs det att du är van av att arbeta självständigt och är stabil och trygg i dig själv.

Arbetsuppgifterna genomför du metodiskt, strukturerat och med stor noggrannhet och flexibilitet.

Vi söker dig som har minst gymnasieutbildning med ekonomisk inriktning och har några års erfarenhet av arbete som ekonomiadministratör eller liknande.

Har du en vidareutbildning inom ekonomi/redovisning är det meriterande

En förutsättning för att lyckas i denna roll är att du har en god datorvana och har arbetat i ekonomisystem samt har goda kunskaper i Officepaketet och då i synnerhet Excel.

Har du dessutom erfarenhet av att arbeta i webbaserade system är det ett plus.
Kunskap i Agresso/UBW är meriterande.



Om oss
Att arbeta som konsult på Premier

Som konsult hos Premier är du anställd hos oss och arbetar ute hos någon av våra kunder.
För oss är det viktigt att erbjuda en trygg och hållbar anställning för alla våra anställda.

Du har samma fördelar och trygghet som hos en traditionell arbetsgivare och du omfattas av kollektivavtalens villkor för till
exempel lön, försäkringar, pension och semester.

Som konsult hos oss får du en konsultchef som hjälper dig i ditt val av uppdrag och ger dig tips och råd hur du kan utvecklas i
arbetslivet.

Du får även möta olika företagskulturer och får erfarenhet från olika branscher, vilket gör att du utvecklar din kompetens och ditt nätverk och gör dig till en mer attraktiv medarbetare.

Låter det intressant?

Har du frågor, tveka inte att kontakta konsultchef Anna Svensson, telefon 072-580 04 99 eller e-post anna.svensson@premier.se

Din ansökan skickar du in via Premiers hemsida, www.premier.se, senast 22 maj.

Urvalet sker löpande så vänta inte med din ansökan.

Med anledning av nya dataskyddsförordningen GDPR, ber vi dig att utesluta de sista fyra siffrorna i ditt personnummer samt eventuella referenskontakter i din ansökan/CV.
Vi tar ej emot ansökningar via e-post.

Välkommen med din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Fredrik Moberg
033-136806
Magnus Fagerberg
0707-85 86 37
Anders Kristiansen

Pernilla Björn
0707858638
Malin Andersson
0707-858648
Marcus Andersson
0725-133900
Anders Kristiansen
0707858647
Lisa Hed
0722-534492
Magnus Fagerberg

Magnus Lindberg
0707858642

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Premier Service Sverige AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 27 april 2022
  • Ansök senast: 26 maj 2022

Besöksadress

Torggatan 5, Trollhättan
None

Postadress

Torggatan 5
Trollhättan, 46134

Liknande jobb


21 november 2024