OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om företaget:
PåAcadeMediaarbetar vi inte med vad som helst. Vi jobbar med det som mer än något annat påverkar samhällets utveckling - människor, kunskap och bildning. Det är genom bildning och kunskap som vi kan skapa förändring och utveckla såväl individen som samhället till det bättre.
Vi ska alltså varje dag göra allt vi kan för att göra samhället lite bättre. Vi ska göra det genom våra utbildningar som alltid ska göra skillnad. Vi ska vara en attraktiv arbets- och studieplats. Hos oss ska alla barn, elever och vuxenstuderande klara sina mål och såväl elever som pedagoger och ledare ska kunna utvecklas och nå sin fulla potential. Vårt mål är att vi år 2020 ska kunna visa på en tydlig och mätbar skillnad i vårt bidrag till samhället.
I januari 2018 öppnadeEspiraen helt nybyggd förskola i Zimbabwe. Projektet drivs i samarbete med SOS Barnbyar och förskolan, som ligger i stadenBindura, kommer ha plats för 140 barn. Medarbetare, föräldrar och barn påEspirasförskolor i Norge har samlat in pengar för att finansiera projektet.”
Arbetsuppgifter/Ansvar:
Nu söker vi dig som vill arbeta på Academedia, du som brinnerför utbildning och ekonomi. I denna roll kommer du att tillhöra ett team på 5 personer ocharbeta med leverantörsreskontra.De arbetar enligt SharedServicecenteroch är en gemensam stödfunktion internt.Det innebär att du behöver trivas med service och vilja jobba för att hjälpa dina interna kollegor.
Arbetsuppgifter du kommer att sitta med:
- Hantera de fakturor i systemet och skicka till rätt personinternt
- Vara en kontaktperson för det interna systemet, Opto
- Kontakta leverantörer vid frågor
- Skicka ut konteringsmanualer och informera om kostnadsställen, säkerställa att alla har rätt information
- Hantera inkassoärenden
- Månadsbokslut
Kvalifikationer:?
Nu söker vi dig som vill arbeta med ekonomi, du har arbetat tidigare med liknande arbetsuppgifter så du förstår flödet och hela processen från inkommen faktura till betalning.Du kan vara gymnasieekonom ellerhaannan ekonomiutbildning, du har arbetat minst 1 år med liknande arbetsuppgifter.
Dina personliga egenskaper kommer vara viktiga i denna tillsättning. Vi tror att du är serviceminded och prestigelös då du ärien servicefunktion internt. Du ärnyfiken och intresserad av att lära dig och förstånya saker. Om du stöter på problem arbetar du för att lösa problemetoch har inte problem med att be om hjälp.Ekonomiintresserad men även nyfikenhet för system och teknikär viktigt i denna roll.Du hanterar stora flöden i denna roll så du behöver vara effektiv ocharbeta strukturerat.
- Goda kunskaper i Excel
- Svenska i tal och skrift (koncernspråk)
Möjligheter och viktig information:
Nu finns en möjlighet att få arbeta på en arbetsplats som gör något viktigt för samhället i form av utbildning för barn och ungdomar. Känner du starkt för verksamheten finns det möjligheter att växa långsiktigt inom bolaget.
Tätt och fint samarbete i gruppen med fokus på kunskapsbyte.
Academedia söker dig som kan börja under september, de arbetar heltid med kontorstider. De är belägna i fina lokaler vid Hötorget i Stockholm.
Detta är en hyrrekrytering vilket innebär att du får möjligheten att bli anställd av Hero initialt. Vi är en arbetsgivare som tror påvälmående och hållbara medarbetare så hos oss får du ett gediget må bra paket samt fasta månadslöner.
Ansökning:
Motiveras du av rollen och Academedia som bolag så tycker jag att du ska söka direkt. Du kan söka enkelt via mobilen eller webben genom att klicka på SÖK nedan.
Vi ser fram emot din ansökan!
Kontaktpersoner på detta företaget
Cecilia Enfors
+46 72 302 36 59
Robert Conzato
+4673 384 1341
Mimmie Swärdén
+46729689142
Madelaine Roosmark
+46709306645
Olivia Bergström
0709848547
Mattias Engerdahl
0707634445
Alisha Baig
0709778579
Jimmy Sandin
+46709779096
Ella Olofsson
0709778413
Mattias Engerdahl
0707634445