OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om företaget
Vill du arbeta tillsammans med oss? Vi är ett familjärt, internationellt och entreprenörsdrivet företag som levererar kvalitativa logistiktjänster i Europa. Vi är ett familjeföretag i andra generationen, grundat 1947. Även om vi idag är ett väsentligt större och modernare företag så lever vår servicefilosofi vidare. Våra kunder ska alltid uppleva oss som ett personligt och familjärt företag med stort engagemang och kunnande.
Om rollen
Vår medarbetare i vårt team på Servicecenter är mammaledig och vi behöver en tillfällig ersättare under föräldraledigheten.
Vi söker dig som har en hög service och teamkänsla, merit om du har arbetat några år med administration och har grundläggande kunskaper inom ekonomi. Vi sätter stort värde på ditt höga engagemang, arbetsglädje och den omtanke vi tror du kan bidra med. Du behöver tycka det är kul och har lätt för att lära dig nya uppgifter.
För att passa in i vårt team och i denna roll behöver du vara flexibel och gilla att arbeta i en dynamisk och prestigelös miljö. Du får saker gjorda och står för struktur, ordning och reda. Tar stort ansvar för dina arbetsuppgifter och levererar i tid med kvalitet. Du gillar att jobba brett med många olika uppgifter, stora som små och tycker det är fantastiskt roligt att få möjligheten att leverera hög service både till våra kunder och internt som stöd till övriga i vår organisation.
Du kommer huvudsakligen arbeta med:
Hantering av leverantörsfakturor
Löpande redovisning
Andra administrativa uppgifter
Vi arbetar i Visma Business, Readsoft och Medius Flow.
Vi rekommenderar att du skickar in ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Planerad start av tjänst: Omgående och vikariatet löper tom 1 november 2022
Välkommen med din ansökan!