Vi söker en engagerad Kundservicechef!

Vi söker en engagerad Kundservicechef!

Arbetsbeskrivning

Nu söker vi en engagerad ledare till ett spännande uppdrag som sektionschef. Har du erfarenhet av att leda en kundserviceorgnaisation? Då kan du vara den vi söker!

Om tjänsten
Som chef i vårt uppdrag ansvarar du för att leda, koordinera och kvalitetssäkra arbetet på din avdelning inom kundservice. Du blir en viktig del i att, coacha och leda medarbetarna i det dagliga arbetet samt ta ett koordinerande ansvar mellan flera olika avdelningar. Medarbetarna har detalj expertisen medan du har ledarskap, koordinationen och projektledarförmågan. Du rapporterar direkt avdelningschef för kundservice som en del i dennes organisation.

Ansvarsområden Leda team/teamen inom firstline kundservice för organisationen
Vara en naturlig länk mellan fler avdelningar inom organisationen
Koordinera och underlätta utvecklingspunkter
Förvalta och förfina befintlig affärsmodell
Coacha och leda medarbetarna genom att själv visa vägen
Tjänsten passar dig som trivs i en ledande roll och är bra på att skapa resultat tillsammans med andra människor. I den här rollen erbjuds du en möjlighet att utveckla en välfungerande avdelning till nästa steg. Här får du möjligheten att verka i en organisation där ditt ledarskap och resultat gör stor skillnad i det dagliga arbetet samt vara med på den spännande digitaliseringsresa som bolaget står inför.

Vi söker dig som Är en resultatinriktad ledare med erfarenhet av att leda andra i en chefsroll, gärna från kundservice eller liknande serviceorganisationer
Har gedigen erfarenhet av utvecklings- och förändringsarbete 
Är en naturlig ledare, självgående och analytisk
Är kommunikativ och kan förmedla information på ett tydligt och pedagogiskt sätt
Är van vid högt tempo och god förmåga att planera och prioritera

Övertygad än? Tveka inte att söka!
Observera att vi på grund av GDPR kan vi inte ta emot ansökningar via mejl, så ansök till tjänsten via vår hemsida. För frågor gällande tjänsten, vänligen kontakta, Emma Link på emma.link@barona.se .Vänta inte med din ansökan – vi går igenom urvalet löpande och tjänsten kommer att tillsättas så snart som möjligt! Vi kommer påbörja intervjuer under v.32 och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag, så skicka in din ansökan redan idag.

Om Barona
Barona är en internationell koncern med kontor i 10 länder. I Sverige har vi kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Falun och Strömsund och levererar lösningar inom kompetensförsörjning över hela landet. Vi erbjuder våra kunder ett visionärt och framtidsanpassat partnerskap och våra medarbetare spännande möjligheter i alla skeden av karriären. Ända sedan starten i Finland 1999, bygger vår framgång på att hela vår organisation är kundorienterad och utmanar traditionellt tänkande när det gäller tjänsteutbud och affärsutveckling. Genom vårt fokus på innovation och digitalisering kan vi ständigt ligga i framkant när det gäller modern rekrytering.
Läs mer på  http://barona.se/om-oss/

Varmt välkommen med din ansökan!

.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: SE Barona Professionals AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 8 juli 2022
  • Ansök senast: 6 september 2022

Liknande jobb


Customer Service Manager till vår kund i Eskilstuna

Customer Service Manager till vår kund i Eskilstuna

25 november 2024

23 november 2024

22 november 2024

22 november 2024