OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Åhléns varuhus är den plats där vi möter kunden och guidar till noga utvalda, prisvärda och hållbara produkter och lösningar för livets alla dagar. Vi vill att våra kunder alltid ska känna sig välkomna hos oss, känna att det är enkelt att handla, känna sig inspirerade och kunna lita på oss. Åhléns är ett värderingsstyrt företag och genom ett starkt affärsmannaskap blir vi lite bättre varje dag.
Brinner du för ordning och reda, tycker om ett ansvarsfullt och fysiskt arbete? Då kanske du är den Lageransvarige som vi söker till Åhléns Partille Göteborg.
Vi erbjuder dig
Arbetet som Lageransvarig på Åhléns innebär att säkerställa en god och säker arbetsmiljö i varuhuset och i alla bakutrymmen. I rollen ingår att:
- Bidra till välfyllda säljmiljöer och god varuvård, genom att jobba fram säljklara varor
- Ansvara för hanteringen av interna och externa varor, tomgods, sopor samt förbrukningsmaterial
- Hantera internt och externt gods
- Vara kontaktperson mot interna och externa samarbetspartner, gällande logistik och avfall
- Genomföra inventeringar
- Du ingår i ledningsgruppen och ansvarar för varuhusets drift tillsammans säljledare samt varuhuschef
Du kommer att arbeta nära och tillsammans med andra Lagermedarbetare, Visual Merchandisers och Säljare för att ge den bästa upplevelsen till alla våra kunder – alltid. Du kommer att rapportera till Varuhuschef.
Vi letar efter
Vi på Åhléns är övertygade om att när vi delar med oss av kunskaper och erfarenheter, framgång och entusiasm, gör vi varandra bättre. Till oss tar du med dig:
- Några års erfarenhet av arbete på lager gärna från detaljhandeln
- God kommunikativ förmåga och ett relationsskapande förhållningssätt
- Ett intresse för fysiskt arbete
- Strukturerad och noggran
- Lyhörd inför snabba förändringar
- Ledaregenskap
- Affärsmässig
- Pratar och läser svenska eller engelska obehindrat
Det är meriterande om du har truckkort med A-behörighet. För att lyckas i rollen och trivas på Åhléns tror vi att du har en god servicekänsla. Du är nyfiken på kunden och delar med dig av dina kunskaper och idéer. Du tycker om att arbeta i team och att uppnå resultat genom samarbete. Du är flexibel och trivs med att arbeta i ett högt tempo. På ett naturligt sätt tar du egna initiativ och får saker gjorda. Du är strukturerad, ansvarstagande och noggrann i ditt arbete. Du bidrar till att vi har kul tillsammans och representerar Åhléns i allt du gör!
Tjänsten är en tillsvidareanställning på 30h och arbetstiderna kan variera mellan 07.00-17.00. Helger kan förekomma.
Vi ser gärna att du kan börja hos oss Snarast möjligt.
Urval kan komma att ske löpande, skicka in din ansökan redan idag!
Vi välkomnar alla och värdesätter mångfald; våra medarbetare är alla unika och vi behandlar var och en som individer. Vi är engagerade, ger allt på jobbet och värdesätter att ha balans i livet. Med det hälsar vi dig välkommen till Åhléns!
För att jobba hos oss behöver du ha fyllt 18 år.
Familjeföretaget Åhléns grundades 1899 i Insjön och är idag ett av Sveriges starkaste varumärken, med 47 varuhus i Sverige och e-handel via åhlens.se. Åhléns är den naturliga mötesplatsen, som ger kunden mervärde och inspirerar till nya upptäckter och möten samt erbjuder en engagerande mix av kvalitetsvarumärken inom kläder, inredning, barnartiklar och skönhet. Åhléns omsätter 4,7 miljarder och varje år tar våra ca 3 000 skickliga medarbetare emot 60 miljoner besökare. Åhléns Outlet och Designtorget är dotterbolag.
www.ahlens.se