Vi söker en erfaren medarbetare till Save Desk!

Vi söker en erfaren medarbetare till Save Desk!

Arbetsbeskrivning

Som medarbetare till Save Desk på ViPo kommer professionell kundkontakt vara ditt främsta fokus och telefonen ditt huvudsakliga arbetsverktyg. Din främsta uppgift är att rädda eventuell ånger och spegla företaget på ett vänligt och professionellt sätt.

ViPo’s vision är att vara Helsingborgs framtid inom trygghet/säkerhetstjänster. Vi är just nu i en expansionsfas och söker ytterligare förstärkning till vårt team. Trygghet, trivsel, tillit och teamet är våra prioriteringar. Viktiga, inkluderande, professionella och optimistiska är våra ledord.

Framgång föder framgång!
I början av 2020 flyttade vi in i nya, fräscha och framför allt större lokaler, mitt i hjärtat av Helsingborg. Vi söker dig som är ambitiös och har en verklig vilja att lyckas och bidra till din arbetsplats. Du är en lagspelare och stöttar och lyfter dina kollegor i vått och torrt.

Vad förväntar vi oss från dig?
Du är naturligt positiv och lösningsorienterad. Att arbeta med telefon och dator som verktyg är något du känner dig trygg och bekväm med. För att passa i rollen är det viktigt att du är snabbtänkt, noggrann, initiativtagande och har en vinnarskalle.

Du har en grundförståelse för vad ID-kapningar är, och varför ett ID-Skydd är viktigt.

Vi söker dig med tidigare erfarenhet av kundtjänst/save desk samt erfarenhet och kunskap inom försäljning då detta är en stor del av det dagliga arbetet. Din huvudsakliga arbetsuppgift är att rädda eventuell ånger samt avlasta vår kundtjänst i övrigt.

Hos oss på ViPo kan du se fram emot fartfyllda dagar med återkommande aktiviteter och tävlingar både på och utanför arbetet. För oss är det viktigt att ständigt utvecklas och vi värdesätter såväl medarbetare som kunders input till en bättre organisation, arbetsplats och tjänst.

Vi lever efter mottot Work hard, play hard - på riktigt! Här är utvecklingsmöjligheterna oändliga och när du gör ett bra arbete finns det inga begränsningar. Vi satsar mycket på våra anställdas behov och trivsel och värdesätter varandras kunskap och feedback. Vi vet att det bästa arbetet utförs av glada medarbetare!

Vi erbjuder:

Utmanande och utvecklande arbetsuppgifter

Attraktiva och aktuella tjänster

Stora utvecklingsmöjligheter i ett växande företag

Många roliga aktiviteter, AW's och tävlingar!

Möjlighet att påverka din egen lön

Du har:

En vilja att bidra och vara engagerad på din arbetsplats

Tidigare erfarenhet av kundtjänst/savedesk

Erfarenhet av försäljning över telefon

En positiv och lösningsorienterad attityd

Tjänsten avser heltid, och kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.

Rekryteringen sker löpande och vi har som mål att återkoppla till dig inom 2 veckor!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: ViPo Säkerhetstjänster
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 21 februari 2020
  • Ansök senast: 30 april 2020

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024