OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi hjälper en av våra fantastiska kunder hitta en driven verksamhetscontroller & chefsassistent. Vill du vara med på en spännande resa i ett spännande tjänsteföretag och har erfarenhet av liknande arbete? Bra då kan det här vara jobbet för dig.
Med administrativa, stödjande och koordinerande arbetsuppgifter fyller du en central och ansvarsfull roll inom företaget. Ledningsstöd och verksamhetscontrolling är en ny roll inom företaget vilket ger goda möjligheter till att sätta sin egen prägel på arbetet.
Förutom att arbeta som verksamhetscontroller ingår sedvanliga administrativa arbetsuppgifter, såsom att föra protokoll vid ledningsgruppsmöten samt se till att protokollen hanteras och arkiveras på rätt sätt. Det ingår också i tjänsten att ta fram och sammanställa material inför interna och externa möten och konferenser liksom att medverka vid företagets styrelsemöten. Att medverka vid genomförandet interna konferenser ingår också i arbetsuppgifterna.
KVALIFIKATIONER
- Lägst gymnasiekompetens gärna inom ekonomi och administration
- Flerårig erfarenhet av liknande arbetsuppgifter, som chefsassistent
- Mycket goda kunskaper i Office-paketet (Word, Excel, Powerpoint
- Mycket goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift
Vi söker dig med en naturlig fallenhet för struktur och ordning och reda och att det är naturligt för dig att stödja och hjälpa företagets VD. Du trivs med att skapa goda förutsättningar för dina kollegor med din goda serviceförmåga. Dagligen kommer du att hantera interna och externa kontakter, vilket kräver god kommunikationsförmåga och social kompetens. Du bör vara självständig och initiativtagande och trygg i dig själv och din roll. För att trivas som ledningsstöd hos vår kund är det viktigt att vara mångsidig, flexibel och att du med lätthet kan sätta dig in i nya och varierande arbetsuppgifter.
Vem är du?
En modig och ödmjuk person som trivs med att göra andras vardag effektivare och enklare. ”Att ligga steget före”, är ingen floskel för dig, något du ser som en självklarhet och är stolt över. Du har gymnasiekompetens, gärna högskoleexamen och minst fem års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter. Svenska och engelska är två språk du känner dig trygg med att använda i både tal och skrift. Du är duktig på Office-paketet och arbetar obehindrat med Word, Excel, Power Point och Outlook. Som person är du positiv till det mesta, strukturerad, prestigelös och har hög integritet. Du har god social förmåga, är van att själv prioritera och har förmågan att hantera många uppgifter samtidigt
- Du ligger alltid "steget före"
- Du har hög social kompetens och "skinn på näsan"
- Du har hög integritet och är prestigefri
- Du är van att ha många arbetsuppgifter på gång samtidigt
Uppdraget är ett ”hyrköpsuppdrag” och du kommer att bli anställd hos oss på Andara de första 6 månaderna och därefter övergår anställningen till kundföretaget om båda parters så önskar.
För att vi på bästa sätt ska kunna matcha din kompetens med våra uppdrag kan vi inte ta emot din ansökan på mejl. Vi ber dig därför registrera ditt CV i vår kandidatbank.
Varmt välkommen med din ansökan!
Varför jobba med oss?
På Andara sätter vi våra medarbetares karriärmål i fokus och vårt mål är att bygga varaktiga relationer. Med ett långsiktigt engagemang bidrar vi till att skapa balans i arbetslivet, framför allt genom att lyssna på våra medarbetare, varandra och våra kunder.
- AnställningsförmånerVi erbjuder marknadsmässiga löner och semesterersättning. Din anställning omfattas givetvis även av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension och friskvårdsbidrag.
- Medryckande medarbetaraktiviteterVi är måna om att du ska känna dig delaktig. Därför anordnar vi regelbundet varierande och roliga aktiviteter för våra medarbetare.
- Hos oss blir du sedd och hördVi finns alltid tillhands för att stötta, coacha och ge råd till dig som medarbetare. Vi jobbar flexibelt tillsammans med dig och håller tät kontakt för att du ska trivas och utvecklas på bästa sätt.
Kontaktpersoner på detta företaget
Lilian Norin
08-409 256 06
Pascalle Arias
08-409 256 03
Svante Norin
08-409 256 02
Linda Gadd
072-019 92 09
Claudia Klingsell
0768007001