Vi söker en Executive Assistant till Tele2

Arbetsbeskrivning

Är du den vi söker?
Trivs du i en supporterande roll och vill vara i en internationell miljö där du samtidigt får möjlighet att utvecklas? Tele2 söker nu en Executive Assistant till Director Shared Operations och till viss del hans ledningsgrupp.

Arbetsbeskrivning
Som Executive Assistant till Director Shared Operations kommer du att stödja honom och till viss del hans ledningsgrupp med ett brett utbud av administrativa uppgifter i en internationell miljö i ett högt tempo. Exempel på arbetsuppgifter är:

• Kalenderhantering och mötesbokningar
• Reseplanering och visumansökningar
• Samordning och planering av interna och externa möten, både nationellt och internationellt
• Dokumenthantering
• Hantera fakturor och kostnadsrapporter
• Hantera diverse ad hoc-uppgifter


Din profil
Som person är du en naturlig organisatör, har ett starkt driv och levererar ständigt hög kvalité i din serviceroll.

Du har erfarenhet av att arbeta som Executive Assistant på chefsnivå och du är noggrann, har god precisionsförmåga och trivs med både nationella och internationella kontaktytor.

Du har hög integritet, kan fatta beslut och du är duktig på att organisera. Du är också driven, tar initiativ och kan prioritera i ditt arbete.

Du är flytande i svenska och engelska i både tal och skrift och du har mycket goda kunskaper i Microsoft Office.


Om företaget
Tele2 är en internationell mobiloperatör med utmanaranda i vårt DNA.
Vi utmanar våra konkurrenter och marknaden förstås, men framförallt oss själva. Vi verkar på en marknad som ständigt växer och förändras.

Våra kunder vill ständigt ha nya och bättre lösningar vilket ställer höga krav på oss. Självklart vill vi möta dessa krav, därför blir hur vi arbetar och vilka vi är vår nyckel till framgång.

Tele2s arbetssätt präglas av ansvar, öppenhet och prestigelöshet. Vi drivs av snabbhet, kvalitet och att alltid ha kundernas bästa för ögonen. Det gör att alla våra anställda kan och förväntas bidra till vårt övergripande mål: Att vara bäst på att skapa värde för kunderna

Vad kan Tele2 erbjuda dig?

• En plats i en flexibel, prestigelös organisation som präglas av stark teamkänsla, högt engagemang och mycket glädje där din kompetens kommer att göra skillnad.
• Stora möjligheter till spännande karriärvägar inom Tele2. Hos oss ligger din framtid i dina egna händer. Vi ger dig chansen att utvecklas genom interna utbildningar och vidareutvecklingsprogram.
• Vi tar hand om dig, både i din roll på företaget, men även utanför. Hos oss finns möjligheten till ett flexibelt arbete och förmåner som rör hälsa, föräldralön och pension.


Övrigt
Är du en naturlig organisatör som brinner för service och vill arbeta i en internationell miljö så tror vi att du är rätt person för oss och vi ser fram emot att träffa dig!

Om du vill veta mer om Tele2, och de som jobbar där, besök www.tele2.se/career och läs mer. Tjänsten är placerad i Kista.

I denna rekrytering samarbetar Tele2 med Inhouse. Tjänsten börjar med en inhyrning som konsult via Inhouse i sex månader för att därefter övergå till en anställning hos Tele2.

Du är välkommen med din ansökan senast den 13 augusti. Urval och intervjuer kommer att påbörjas under vecka 33.

Inhouse är ett konsultföretag inom organisationsutveckling, rekrytering och bemanning. Vi riktar oss mot branscher inom kommunikation, ekonomi, business services och HR. Alla som arbetar på Inhouse har också varit verksamma i dessa branscher och vet vilka utmaningar våra kunder faktiskt har.

Bolaget grundades 1996 och har idag cirka 40 anställda i Stockholm och Göteborg samt över 300 konsulter i uthyrningsuppdrag.
För mer information om Inhouse, besök gärna inhouse.se.

Tekniskt problem med din ansökan?
För både Mac och PC användare rekommenderas Google Chrome som webbläsare vid registrering och användning av Inhouse webbtjänster. Vid registrering får inte användarnamnet innehålla blanksteg, @, !, ? eller andra tecken förutom bokstäver och siffror.
Vid bifogande av dokument får inte dokumentnamnet innehålla snedstreck (slash eller backslash) ”/ ” ” \”.
Detta gäller Mac-användare då det inte är möjligt för PC-användare.

Vid ett <b>Tekniskt Problem</b> med din ansökan kontakta Inhouse på 08-52 22 33 10 eller <a href="mailto:info@inhouse.se">info@inhouse.se</a>

För frågor gällande tjänsten/uppdraget kontaktas ansvarig rekryteringskonsult.

Välkommen!

Kontaktpersoner på detta företaget

Thomas Nyström
0704339722
Elin Siggelin

Maria Bergholtz

Anders Stenbeck

Ellinor Danielsson

Katharina Hjorth

Ellinor Danielsson
0704315018
Elin Siggelin

Katharina Andersson

Katharina Andersson
0704315013

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Inhouse AB Stockholm
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast lön
  • Heltid Tillsvidare
  • Publicerat: 6 juli 2017

Besöksadress

Grev Turegatan 30, Stockholm
None

Postadress

Grev Turegatan 30
Stockholm, 11438

Liknande jobb


Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Erfaren administratör

Erfaren administratör

19 november 2024

19 november 2024