OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Arbetsuppgifterna är varierande och utvecklande samt är lite olika från kund till kund. Jobbet innebär installationer, felsökning, reparationer av kassasystem, scannrar, arbetsstationer, bankomater, switchar, accesspunkter, servrar och lagring. Kunderna är inom finans, handel, kontor och du kommer utföra service och hantera incidenter. Du arbetar i Göteborg med omnejd, resor till andra orter i närområdet förekommer dagligen. För att kunna utföra arbetet krävs B-körkort, du får företagsbil i tjänsten.
Arbetstiderna är under kontorstider på vardagar, i början kommer du få upplärning av en av våra andra tekniker. Rollen är en visstidsanställning via Barona med troligt övertag av vår kund efter denna period.
Rollens huvudsakliga arbetsuppgifter är:
· Butiksinstallationer (Kassasystem, nätverk, servrar)
· Bankomat (Installation felsökning)
· PC och Server (Installation felsökning)
· Nätverkskomponenter (Installation felsökning Switchar, accesspunkter)
· Installation och felsökning av mjukvara såsom Microsoft Windows
· Installation och felsökning av hårdvara
Vem är du?
· Du har några års erfarenhet inom installation, hårdvara, nätverk, skrivare och annan kringutrustning.
· Du är bevandrad i Windows-miljö och van med att arbeta självständigt såväl som i team.
· Som person är du kommunikativ, strukturerad och flexibel i ditt arbetssätt ute hos kund, och uppskattar att jobba tillsammans med andra för att uppnå era mål.
· Du är händig och har ett tekniskt intresse som syns i ditt arbete.
· Du pratar svenska och engelska obehindrat och har B-körkort.
Om Barona
Barona är ett internationellt bolag med finska rötter. Vi har funnits sedan 1999 och finns idag i 10 länder. Vi är en naturlig länk mellan uppdragsgivare och anställda, vi ser till att det blir lätt och smidigt för både dig som anställd och dig som uppdragsgivare. Vi erbjuder våra kunder skalbara och hållbara personallösningar. Allt detta så vi kan erbjuda olika tillvägagångsätt och möjligheter till våra egna anställda i alla skeden av deras karriär! Barona är kollektivavtalsbundet och hos oss har du alltid nära till din närmsta konsultchef som är dedikerad till ditt uppdrag.
Ansökan
Uppfyller du kvalifikationerna och är intresserad? Lägg in en ansökan redan idag. Vi önskar bara CV/meritförteckning gärna tillsammans med ett kortare brev om varför du är intresserad av just denna tjänst. Vi tar ej emot det via email utan det måste bifogas i ansökan via vårt system på grund av GDPR och hur vi hanterar personuppgifter. Intervjuer kommer hållas löpande och tjänsten kan därför komma att bli tillsatt innan slutdatum för annonsen. Vid ytterligare frågor gällande tjänsten så kan ni höra av er till ansvarig rekryterare, Linnea Lundström (linnea.lundstrom@barona.se).