Vi söker en finsktalande kundtjänstmedarbetare för e-handel inom inredning

Vi söker en finsktalande kundtjänstmedarbetare för e-handel inom inredning

Arbetsbeskrivning

En välkänd e-handel söker nu efter en medarbetare som är flytande i finska! Om du har tidigare erfarenhet av kundtjänst inom e-handel och söker ett nytt uppdrag, är detta rätt möjlighet för dig!
Vår uppdragsgivare är en av de största e-handlarna i Sverige när det kommer till inredning. Nu söker de ett tillskott till deras avdelning inom kundsupport för att ge högkvalitativ service till deras kunder i den finska marknaden.


Som kundtjänstmedarbetare kommer du dagligen att hantera kunders frågor gällande ordrar, produkter, återbetalningar, returer, leveransbevakning mm. Du kommer även att ha ansvar för att besvara kunder som kontaktar e-handeln via deras sociala medier. Kvalitén på företagets kundtjänst har stor påverkan på hur nöjda kunderna blir. Vi strävar därför efter att hitta kandidater som kan ge bra bemötande och hög nivå på service.
Vi ser att den rätta kandidaten är någon som har tidigare erfarenhet av att jobba inom kundtjänst i det finska språket i orderhanteringsprogram såsom Zendesk, Freshdesk, Salesforce och SAP.
Detta uppdrag är på 100% i omfattning och sträcker sig över en månad till att börja med, det finns möjlighet till förlängning. Upplärning kommer att ske på uppdragsgivarens arbetsplats i centrala Stockholm. Tillsättning av uppdraget kommer att ske relativt omgående.


Arbetsuppgifter:
Hjälpa till att lösa kunders behov gällande orderläggning, produktfrågor, specialanpassningar, returer, reklamationer, lagervärden och frakter.
Ta emot ärenden samt besvara kunder över e-post, telefonsamtal och sociala medier.
Hålla daglig kontakt med e-handelns lagerpersonal, betalpartner samt fraktbolag.


Kravprofil:
Du talar och skriver obehindrat på både finska och svenska. Övriga språk är ett plus.
Du har dokumenterad erfarenhet av jobb inom kundtjänst, helst inom e-handel.
Tidigare erfarenhet av att jobba med leveransbevakning i DHL eller PostNords system.
Du har som lägst gymnasiekompetens.
Du har erfarenhet av att jobba i orderhanteringssystem såsom Imbox, Zendesk elle liknande. Microsoft Navision är också meriterande.
God datorvana och lätt för att lära dig nya tekniska plattformar.


💡 Vi kommer till stor del gå på personlig lämplighet. För att kunna ge kunder god service tror vi att du har ett genuint intresse av att hjälpa andra människor. Tillsättning sker omgående, vänta därför inte med din ansökan!




***********************************************************************
Tveka inte att skicka frågor till makda.joseph@jappa.jobs om du har frågor om uppdraget.
Jappa är en talent-as-a-service-lösning för uppdrag inom e-handeln. Vi på Jappa strävar efter att erbjuda våra kunder personal som verkligen gör positiv skillnad i deras verksamheter.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: New Terms AB
  • 1 plats
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 5 september 2023
  • Ansök senast: 5 oktober 2023

Besöksadress

Viktor Rydbergsgatan 14
Göteborg

Postadress

Viktor Rydbergsgatan 14
Göteborg, 41132

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024