Vi söker en flexibel kundtjänstmedarbetare till Unilever

Vi söker en flexibel kundtjänstmedarbetare till Unilever

Arbetsbeskrivning

Vi söker nu dig som tillsammans med oss på Webhelp vill vara ansiktet utåt för Unilevers kundtjänst!

I rollen som kundtjänstmedarbetare kommer du att hjälpa kunder över telefon, email och chatt och leverera den bästa möjliga servicen. Du besvarar frågor angående produkternas innehåll, inköpsställe och hanterar reklamationer.

Unilever är ett av världens ledande företag inom försäljning och tillverkning av konsumentvaror. De levererar av en rad olika produkter inom bland annat livsmedel, hygien och skönhet från mer än 400 olika varumärken varav Ben&Jerry´s, Knorr och Dove är några. Varje dag använder 2,5 miljarder människor Unilevers produkter för att se bra ut, må bra och få ut mer av livet.

Just nu söker vi en flexibel person som vill jobba timmar hos oss, vi ser att det är bra om du har någon annan sysselsättning vid sidan av arbetet, exempelvis studier.

Gillar du att jobba självständigt, är proaktiv och lyhörd?

Perfekt! Om du dessutom tycker om att hjälpa kunder, är van att ta egna initiativ, har en mycket god social och verbal förmåga samt uttrycker dig väl i tal och skrift. Då är det här ett jobb för dig!

- Flytande kunskaper i svenska
- God datorvana
- Erfarenhet av kundtjänstarbete är meriterande
- Fyllt 18 år
- Finns ej med i belastningsregistret


Webhelps kontor ligger i Solna och vi söker en person som kan arbeta på kontoret.

Vi erbjuder dig inte bara karriärmöjligheter utan naturligtvis också...

- 💸 Timlön
- 🧘‍♀️ Friskvårdsbidrag
- 🚀 Utvecklingsmöjligheter hos Webhelp Nordic


START: Så snart som möjligt, enligt överenskommelse

PLACERINGSORT: På kontoret i Solna

ANSTÄLLNINGSFORM: Timanställning, flexibel anställningsform efter överenskommelse.

Arbetstider: Varierande, mellan Måndag-Fredag 08:00-17.00

LÖN: Enligt kollektivavtal med Unionen

Intervjuer sker löpande vilket betyder att tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Vid frågor angående ansökan kan du kontakta rekryterare Angelica Eklund, Angelica.eklund@webhelp.com

Webhelp is a multinational Business Process Outsourcing company with its head office in Paris, France, that is making business more human for the world’s most exciting brands.

By choosing Webhelp, you will be part of a community of over 100'000 game-changers from more than 190 locations, speaking more than 80 languages in 50+ countries. 

By joining us at Webhelp you will have the opportunity to be part of a multicultural team, a fast-paced environment, and a diverse pool of engaging projects for some of the most progressive brands worldwide.

More information can be found at www.webhelp.com (http://www.webhelp.com/)

Non-discrimination: Webhelp sees diversity as a resource and encourages all regardless of gender, age, religion, ethnic origin to seek employment with us.

Kontaktpersoner på detta företaget

Stefan Cvijetic

Carl Garellick
+46 70 248 39 28
Jennie Olsson
+46702745780

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Webhelp Sweden
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 31 juli 2023
  • Ansök senast: 12 januari 2024

Besöksadress

Solna Torg 19, Solna
None

Postadress

Solna Torg 19
Solna, 17145

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024