Vi söker en flexibel receptionist som älskar service

Arbetsbeskrivning

Vi söker en flexibel receptionist som älskar service

Du gillar att vara i händelsernas centrum, brinner för att hjälpa människor och levererar service i världsklass. Vi erbjuder ett roligt arbete, med mycket kundkontakt, som receptionist på ett attraktivt kundföretag. Du blir anställd av Framtiden AB och uthyrd till kund på ett spännande uppdrag.
Är DU den vi söker?


Dina arbetsuppgifter
Som receptionist är du ofta spindeln i nätet och du klarar av att ha många bollar i luften samtidigt som du ger service med ett leende på läpparna. Några av de dagliga arbetsuppgifterna är att hjälpa besökare, svara i telefon och på mail, sortera post, översyn av lokaler samt i övrigt förekommande administrativa uppgifter.

Om företaget
Företaget arbetar med helhetslösningar kring leasingavtal mot både större och mindre företag. De har sitt huvudsäte i Holland, men du kommer att sitta i Stockholms kontoret. De är ca 35 anställda i Stockholm och det är ett företag som är i expansion så det finns stora möjligheter att tjänstens varaktighet blir längre än planerad. Du kommer att få en introduktion första veckan för att sedan bli mer självgående. Det är ett familjärt företag som har det kul tillsammans, där samtliga är positiva och har ett glatt leende.

Din profil
Skallkrav:
Gymnasial utbildning
Flytande svenska
Flytande engelska


Meriterade:
Tidigare arbete inom reception eller kundservice
B-körkort

Personliga egenskaper:
Vi söker dig som förstår betydelsen av ett professionellt, flexibelt och servicemedvetet kundbemötande. Du kan uttrycka dig väl i tal och skrift, du har hög social kompetens och du har förmågan att se vad som behöver göras. Du som söker ska vara självständig, ödmjuk, ordningsam och prestigelös.


Om oss
Som anställd på Framtiden AB kan du känna dig trygg. Samtliga av våra tjänster omfattas utav kollektivavtal vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande semester, lön, pension, sjukfrånvaro etc.
Som anställd på Framtiden får du alltid en personalansvarig som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Dennes uppgift är att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll samt att säkerställa att du trivs på din arbetsplats.

Framtiden finns till för att världen behöver fler bra företag. Vi levererar personal till företag och samtidigt ger vi jobb till människor. Vi lever efter våra värderingar som är Glädje, Enkelhet och Kör! Vi är specialister på att rekrytera Unga Talanger, dvs. personer som är i början av sin karriär, till rätt företag. Framtiden finns på sju orter i Sverige och är ett av Sveriges snabbast växande företag.

Framtiden arbetar med både bemanning och rekrytering och vår idé är att minska avståndet mellan utbildningen och arbetslivet. Vi gör vad vi heter – hjälper våra kunder till en bättre framtid genom den personal som vi förmedlar.

För denna tjänst kommer du vara anställd av oss på Framtiden och arbeta som konsult hos ett av våra kundföretag.

Villkor
Start: 27 november 2017
Omfattning: Heltid
Varaktighet: 31 dagar
Placering: Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse

Kontaktpersoner på detta företaget

Linda Gustavsson

Johanna Ahlstrand
0735 16 89 74
Ebba Andersson

Linda Gustavsson
0707-952 832
Karin Adin
0707-661445
Karin Adin
0707-66 14 45
Karin Adin
0735 - 16 89 70
Jennie Forsell
0739 - 55 76 16
Moa Jäder
0707-663955
Sofie Johansson
0735-168996

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Framtiden AB Stockholm
  • 1 plats
  • 11 dagar - 3 månader
  • Heltid
  • Fast lön
  • Heltid Tillfälligt arbete, 11 dagar - 3 månader
  • Publicerat: 7 november 2017

Besöksadress

Teknikringen 10
None

Postadress

Warfvinges väg 29
Stockholm, 11251

Liknande jobb


Receptionist till Kriminalvårdens huvudkontor, visstid

Receptionist till Kriminalvårdens huvudkontor, visstid

25 oktober 2024

Receptionist till Kriminalvårdens huvudkontor

Receptionist till Kriminalvårdens huvudkontor

25 oktober 2024

25 oktober 2024

25 oktober 2024