OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Nu söker vi en Försäljningsadministratör till Berners
Arbetsuppgifter:
Tjänsten innebär att vara den administrativa länken mellan säljare och kund efter en genomförd försäljning. Från att bilen går från Berners ägo till kundens ägo. En expert- och servicefunktion till säljarna gällande fakturahantering, försäkringsfrågor, leasingavtal etc. Rollen är en av de viktigaste funktionerna på Berners, ekonomiskt internt och service gentemot kund. Det är en administrativ roll men det ska finnas goda ekonomiska kunskaper och sinnelag för det. De är en liten grupp på två som utför jobbet idag och jobbar med säljarna i Östersund, Sundsvall och Härnösand.
Vi söker dig som:
Du har en eftergymnasial utbildning inom ekonomi, gärna från YH/KY-utbildning. Det ska finnas grundläggande kunskaper inom bokföring, moms och fakturering. För att trivas i rollen ska du tycka om att ge god service, både internt och externt. Som person är du noggrann, strukturerad och prestigelös. Du ska ha förmåga att hantera situationer när det är mer att göra dvs. kunna prioritera och jobba av i rätt ordning. Flertalet system hanteras dagligen så god systemvana behövs. Du ser helheten och bidrar med ett personligt engagemang för att skapa långsiktiga relationer med både kunder och kollegor.
Anställningsform:
Visstidsanställning. Föräldrar vikariat till och med hösten 2022
Du är anställd hos OnePartnerGroup Jämtland och uthyrd som konsult till Berners
Tillträde:
Omgående, maj månad
Arbetstider:
Heltid, vardagar 08:00-17:00
Arbetsplats:
Berners kontor i Hofvallen, Östersund.
Övrig information
Ansökan till tjänsten sker genom att du registrerar CV och ett personligt brev på vår hemsida: www.onepartnergroup.se
Urvalsarbetet kommer att ske löpande och vi rekommenderar därmed att du skickar in din ansökan snarast möjligt.