OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Delagott är en väl ansedd fastighetsförvaltare som ständigt växer. Vi har startat ett kontor på Kungsholmen och till det så söker vi en förvaltningsassistent med del av tid som kontorsansvarig samt social media manager.
Merparten av tiden ägnas åt att assistera tekniska förvaltare med t.ex. förberedelser, analyser, utredningar, rapporter, samordning, administration, kommunikation, planering och att skapa/förbättra interna processer och mallar.
En del av tiden består i att vara kontorsansvarig med uppgifter som t.ex. att planera interna temakvällar, planera kundevent, ta emot kunder, hålla kontoret presentabelt samt föreslå och implementera förbättringar.
Några timmar i veckan vill vi att du visar upp vilka vi är och vad vi gör på sociala medier.
Arbetsplatsen är primärt på kontoret på Norr Mälarstrand men du kommer också att besöka våra kunders fastigheter.
Vi söker dig som har
-Minst 2 års arbetslivserfarenhet inom service och administration
-Erfarenhet från fastighets eller förvaltningsbolag
-Ett brinnande intresse för fastighetsbranschen
-Behärskar svenska och engelska flytande i både tal och skrift
Vi är öppna för hel eller deltid beroende på hur din livssituation ser ut. Vi månar mer om att vi passar ihop än att ett visst antal timmar ska fyllas ut.
Anställningen kommer till en början att vara en timanställning men kan övergå till fast anställning om vi trivs med varandra.
Bakgrundskontroller kommer att utföras av de kandidater som är aktuella.
Vi ser vi fram emot att ta del av just din ansökan och sista ansökningsdag är den 10 september.
För mer information om tjänsten, kontakta Fredrik Folkegård, fredrik.folkegard@delagott.se
Ansök med CV, personligt brev och lönekrav.