Vi söker en förvaltningsassistent till Globenområdet!

Vi söker en förvaltningsassistent till Globenområdet!

Arbetsbeskrivning

Är du en social, ordningsam och stresstålig person som jobbar kreativt och har ett sinne för problemlösning? Då kan detta vara rätt tjänst för dig!

Vi söker nu en förvaltningsassistent till en av våra kunder i Stockholm!


Om tjänsten
Start: Omgående.
Omfattning: Heltid
Läge: Globen
Arbetstider: kontorstider, måndag – fredag
Tjänsten är ett vikariat på 3 månader, med goda möjligheter till förlängning efter det!

Dina arbetsuppgifter i huvudsak
Exempel på arbetsuppgifter:
- Administrativt stöd åt enheten och vid förekommande fall uthyrning.
- Vara ”spindeln i nätet” på enheten för att hjälpa samtliga medarbetare och kunder.
- Hyra ut lager/ förråd efter samråd med kommersiell förvaltare.
- Ansvarig för parkeringstillstånd.
- Ansvarig för administration av passagesystem i fastigheterna.
- Delta vid informationsmöten.
- Mejl och telefonkontakt.


Vem är du?
Krav:
- Goda kunskaper i det svenska och engelska språket.
- Erfarenhet från en liknande roll.

Meriterande:
- Utbildning inom ekonomi på eftergymnasial nivå, alternativt är fastighetsekonom.
- Erfarenhet av fastighetsbranschen samt assistentrollen.

Arbetet som förvaltningsassistent ställer höga krav på servicekänsla, noggrannhet samt en god problemlösningsförmåga. Du är stresstålig, driven och har förmåga att ta egna initiativ. Du trivs i mötet med människor och har lätt för att skapa förtroende.
Eftersom arbetet innebär en daglig kundkontakt ser vi gärna att du har en god kommunikativ förmåga.


Om verksamheten
Corem skapar långsiktiga hyresgästrelationer genom en proaktiv och marknadsorienterad egen förvaltning och lokal närvaro. Corems fastigheter förvaltas av egen personal, vilket ger goda möjligheter att bygga långsiktiga relationer. Korta beslutsvägar och lokal närvaro på bolagets marknader bidrar till god förståelse för hyresgästens aktuella och förändrade behov.

Välkommen med din ansökan!


Eventuella namngivna referenter bör ha kännedom om att de finns i dina ansökningshandlingar.

Uniflex är ett auktoriserat bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering. Uniflex finns i Sverige, Norge och Finland. I Sverige är vi drygt 3 000 anställda och finns på ett 40 tal orter. Vi är medlemmar i Almega Kompetensföretagen samt Byggföretagen och har kollektivavtal med LO, Byggnads, Unionen och Akademikerförbunden. Uniflex är kvalitets-, miljö- och arbetsmiljöcertifierade enligt ISO 9001, ISO 14001 samt ISO 45001.

På Uniflex ser vi våra medarbetare som vår viktigaste tillgång och därför erbjuder vi följande:

• Kollektivavtal
• Tjänstepension
• Friskvårdsbidrag och andra personalförmåner
• Försäkringar
• Marknadsmässig lön
• Karriär och utveckling

Vi söker ständigt efter nya kollegor som arbetar i enighet med våra värderingar affärsfokus, engagemang, glädje och ansvarstagande.

Kontaktpersoner på detta företaget

Lina Haynes

Jonas Edberg

Emelie Willman

Lovisa Dahlqvist

Jennie Karlsson

Magnus Lantz

Jakob Roos
0708-146462
Eleonore Tapio

Silje Bergström Tronsmoen

Tina Häggström

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Uniflex Sverige AB
  • 1 plats
  • 3 månader – upp till 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 30 mars 2023
  • Ansök senast: 12 april 2023

Besöksadress

Stationsgatan 1
None

Postadress

Arenavägen 57
Stockholm Globen, 12107

Liknande jobb


Förvaltningsassistent

Förvaltningsassistent

10 januari 2025

Förvaltningskoordinator - föräldravikariat

23 december 2024

22 november 2024