OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Nitma är ett välrenommerat konsultföretag specialiserat på att leverera kvalificerade outsourcingtjänster till företag i Norden. Vi stödjer våra kunder med allt mellan it management, projektledning och support. Vi är en ung och en lärande organisation med stort utrymme för egna initiativ och ständiga förbättringar. Vi expanderar nu och söker därför en kontorsassistent som skall ingå i vårt team på kontoret i Sollentuna. Arbetsbeskrivning Du kommer att arbeta med: . Posthantering . Svara i telefon . Assistera vår VD . Koordinera leverans av information till outsourcad ekonomifunktion . Inköp och hantering av kontorsvaror och förnödenheter . Övrigt vanligt förekommande arbetsuppgifter på ett kontor Vem är du? Vi söker dig som har hög servicekänsla och är positiv och glad. För att lyckas i denna tjänst har du en väl utvecklad administrativ förmåga med sinne för struktur och ordning. Du ska ha god datavana i Officepaketet, framförallt i Word. Eftersom du kommunicerar med våra leverantörer och kunder i Sverige liksom utomlands är din svenska och engelska god i såväl tal som skrift. Du tycker om att arbeta med många uppgifter samtidigt och trivs när tempot är högt. Du som söker har lägst gymnasieutbildning och erfarenhet av administrativt arbete. Som person har du en hög servicegrad, känsla för detaljer och har en positiv och utåtriktad läggning. Övrigt Du bör ha körkort B. Urval och intervjuer kommer att ske löpande så det är bra om du skickar in din ansökan så fort som möjligt!