OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Transcom är Europas mest geografiskt spridda bolag inom outsourcing av Customer Relationship Management (CRM). I hela Europa jobbar ca 13000 kommunikatörer på 33 språk för över 100 klienter i 28 länder på 55 olika service center. Global Delivery Manager ansvarar för att säkerställa en effektiv leverans av alla tjänster för en av våra största kunder på alla våra call centers och säkerställer att de tjänster som levereras ständigt förbättras i klientens intresse. Som Global Delivery Manager kommer du att arbeta i en matrisorganisation, där du samordnar kontoansvariga i respektive land och säkerställer att best practice alltid används effektivt för kundens räkning i alla regioner.[ Arbetsuppgifter: [ Operations Management Förbättra de operativa systemen, processer och strategier för leveransen av Kundens produkter[samt kommunicera detta inom organisationen och till Kunden.Hantera den dagliga driften och säkerställa en effektiv leverans av Kundens produkter.Ansvar för kontots budget. Commercial Äga och förvalta alla Kundens förhandlingar med stöd från Global Account Director, CFO, VD och regionala chefer. Säkerställa att alla planer och åtgärder tar hänsyn till kommersiella konsekvenser både för Kunden och Transcoms affärer samt att finna lösningar som alltid levererar långsiktiga win/win resultat.Öka marginalerna för Kunden genom operationella förbättringar i samtliga call center som levererar Kundens produkt. Kvalifikationer:[ Minst fem års erfarenhet av senior management och erfarenhet av att hantera klientrelationer Dokumenterad erfarenhet från en global organisation inom servicebranschen. Dokumenterad och framgångsrik erfarenhet av ledarskap inom CRM. Utomordentlig förståelse för "CRM best practice", teknik och CRM marknaden. Erfarenhet av att handha P&L Flytande engelska i tal och skrift. [ Skicka ditt CV på engelska. [