OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Trivs du i en koordinerande roll och vill vara del av en organisation som gör skillnad? Vi söker dig som trivs med att arbeta med många parallella arbetsuppgifter och kontaktytor.
Arbetsbeskrivning
I rollen som handläggare/administratör ansvarar du för studenternas praktikplatser samt en välfungerande kommunikation mellan studenter, lärare och praktikplatser. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att innefatta:
• Placera studenter på verksamhetsförlagd praktik
• Fortlöpande informera och publicera information om praktikplatser
• Kontinuerlig kontakt och vägledning för studenterna
• Samverka internt med ledning och andra interna funktioner angående planering av praktikplatser
• Samverka med regionen och övriga lärosäten om strategisk planering och studentplatser
• Stötta och driva ett större pågående projekt
• Ta fram prognosunderlag för ekonomisk uppföljning
• Fakturahantering
Vem är du?
Vi söker dig som har en högskoleutbildning och erfarenhet av en liknande roll. Du har erfarenhet av och trivs med administrativt och koordinerande arbete i en omväxlande och tempofylld vardag. För att vara framgångsrik i denna roll är du ansvarstagande med ett kundorienterat synsätt, som även har lätt för att skapa långsiktiga relationer. I din roll kommer du ha ett nära samarbete med flera avdelningar internt såväl som externt och det är viktigt att du är kommunikativ och har en god samarbetsförmåga. Vi värdesätter egenskaper som bra ordningssinne samt ett strukturerat och metodiskt arbetssätt. Du har en mycket god systemvana och förmåga att snabbt ta in information. I denna roll förekommer även kontakt med internationella studenter, vilket kräver mycket goda kunskaper i både svenska och engelska.
Du erbjuds
Du erbjuds en spännande tjänst där arbetet omfattar en mängd olika kontaktytor och koordineringsarbete. Du kommer ha en viktig funktion i en organisation som gör skillnad och får möjlighet att arbeta med kompetenta kollegor som drivs av utveckling och engagemang. Tjänsten ingår i vår konsultverksamhet, vilket innebär att du är anställd hos Jurek rekrytering och bemanning men arbetar hos vår kund, som sitter i trevliga lokaler på Södermalm. Uppdraget förväntas starta v.2 2022 och pågå i minst 4 månader framåt, med chans till förlängning för rätt person.
Då urvalsprocessen sker löpande ser vi gärna att du skickar din ansökan så snart som möjligt.
För frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Rekryteringskonsult Felicia Pettersson på felicia.pettersson@jurek.se
Sökord: Administratör, Service, Projektadministratör, Registrator, Sekreterare, Support, Organisatör, Samordnare, Secreterary, Orderservice, Registrator, Orderadministratör, Koordinator, Financial Administrator, Serviceminded, Customer Administration, Administrativ Support, Databasadministratör
Kontaktpersoner på detta företaget
Malin Sjöström
0709-721470
Susanna Filipsson
Rakel Jarl
Caroline Frödén
0766 33 14 44
Jenny Larsson
Ulriikka Uittomäki
Berivan Mohammed
Malin Alexandersson
Thomas Eklöf
Rakel Jarl
070-972 13 52