Vi söker en handläggare för heltidsuppdrag i Norrköping

Vi söker en handläggare för heltidsuppdrag i Norrköping

Arbetsbeskrivning

Har du erfarenhet från offentlig förvaltning av att handlägga ärenden ochg ta fram underlag till beslut, då kan du vara den vi söker.

Om uppdraget

Kunden arbetar för en säker och trygg luftfart för passagerare och för att den avreglerade flygbranschen ska fungera konkurrensmässigt. Uppdraget går ut på handläggning av ärenden som rör olika typer av luftfartscertifikat och drönarkort.

Omfattningen är heltid, 100%. Uppdraget beräknas påbörjas den 2021-03-01 och väntas pågå till den 2021-12-31 med möjlighet till förlängning. Uppdraget kommer utföras på plats i kunden lokaler.

Dina arbetsuppgifter

Arbetet kommer innebära handläggning av ärenden som rör olika typer av luftfartscertifikat, granskning och uppdatering i certifikatregistret och beslut i ärenden som gäller certifikat och behörigheter för piloter, kontrollanter, flygledare/AFIS samt kabinbesättning. Du kan även komma att i viss mån besvara frågor från branschaktörer och allmänheten om ansökningar, regelverk och beslut.

Dina kvalifikationer

- Gymnasium eller likvärdig utbildning.
- Minst ett (1) års arbetslivserfarenhet från liknande arbete (beskrivet ovan).
- Kunskaper i MS Office eller likvärdigt
- Kan uttrycka dig väl i tal och skrift på svenska och engelska
- Minst två års erfarenhet från offentlig förvaltning av att handlägga
ärenden och ta fram underlag till beslut
- Meriterande med erfarenhet från att arbeta i ett verksamhetsanpassat IT-system
- Meriterande med erfarenhet av att sätta sig in i komplicerade
regelverk.


Vad vi erbjuder dig

Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.

Om ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare, Kajsa Hessel, kajsa.hessel@bemannia.se
070 939 75 00

För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på 08-84 53 00.

Bemannia är ett av Sveriges ledande bemannings- och rekryteringsföretag inom offentlig sektor. Vi har ramavtal med 220 kommuner och ett 100-tal förvaltningar, bolag och myndigheter. Bemannia är ett auktoriserat bemanningsföretag som har kollektivavtal. Detta är en trygghet och en kvalitetssäkring såväl för våra kunder som för dig som konsult. Bemannias etablerade samarbeten med tusentals attraktiva arbetsgivare i hela landet erbjuder dig mängder med spännande karriärmöjligheter.

Kontaktpersoner på detta företaget

Annahita Yassarati

Kristina Fransson

Alexandra Lindholm

Linda Solini

Malin Strandberg

Lisa Målberg

David Målsäter

Madeleine Fransson
08 – 122 00 450
Antonia Rodhe

Erika Hansson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bemannia
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 27 januari 2021
  • Ansök senast: 9 februari 2021

Besöksadress

Sveavägen 155, Stockholm
None

Postadress

Sveavägen 155
Stockholm, 11346

Liknande jobb


Avgiftshandläggare

29 november 2024

Administratör

Administratör

29 november 2024

Kredithandläggare till Marginalen!

Kredithandläggare till Marginalen!

28 november 2024

HR-handläggare

27 november 2024