OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Just nu letar vi efter handläggare till vår serviceavdelning. Som handläggare kommer du att spela en central roll i att stödja och säkerställa smidiga administrativa processer inom vår organisation. Läs vidare för att upptäcka hur din kompetens och engagemang kan göra en verklig skillnad hos oss. Vi ser fram emot att få din ansökan!
OM FÖRETAGET
Hos oss får du möjlighet att arbeta på ett av Sveriges ledande företag inom bilindustrin. Vi strävar efter att ge människor friheten att förflytta sig på ett personligt, hållbart och säkert sätt. Vårt företag är kända för vårt ledande varumärke inom elbilar och vår passion för en hållbar värld som behöver förändras. Vi arbetar ständigt med att driva innovation och utveckling, vilket ger dig fantastiska möjligheter att växa och utvecklas i din karriär.
Vi är baserade i Södertälje och ansvarar för en rad olika områden, inklusive produktplanering, marknadsföring, kommunikation, service och mycket mer.
Vi ser fram emot att berätta mer om företaget under intervjun.
OM TJÄNSTEN
Arbetsuppgifter är främst att hantera klimatbonusansökningar som kommer in per post samt ta fram de underlag som krävs. Ansökningarna är fysiska brev som skall hanteras, och därför är distansarbete ej möjligt.
Beroende på vilka volymer som kommer in så kan du även stötta teamet med andra administrativa arbetsuppgifter. Uppgifter som kan komma att inkluderas är exempelvis attestering av utbetalningar, frisläppande av kreditmarkeringar och upphävande av leasingrestriktioner i bilregistret, förlängning av avtal samt uppföljning av avtal som löpt ut
VEM ÄR DU?
För att trivas och lyckas i rollen är det viktigt att du har förmågan att anpassa dig snabbt till förändringar och att du värdesätter professionellt bemötande av kunder i alla situationer. Du är en lösningssökande person som lätt kan ta dig an nya arbetsuppgifter. Initiativtagande, ansvarstagande, noggrannhet och förmågan att prioritera är egenskaper som du besitter, och du har förmågan att arbeta självständigt på ett organiserat och effektivt sätt.
Din tidigare erfarenhet inom kundservice och administration, eller arbete som servicerådgivare eller inom servicemarknaden, kommer vara till stor nytta i rollen. Vi ser även gärna att du har ett starkt intresse för och/eller erfarenhet av bilbranschen, då detta kommer bidra till din trivsel och framgång i rollen.
Vidare ser vi gärna att du har:
En gymnasial utbildning (meriterande om du har en eftergymnasial utbildning)
Behärskar svenska och engelska obehindrat i tal och skrift.
Goda dator och systemkunskaper
PRAKTISK INFORMATION
Arbetsgivare: Workz
Uppdragsgivare: Mer information vid intervju
Start: Enligt överenskommelse
Omfattning: Heltid och tidsbegränsad anställning t.o.m. juni 2024 (chans till förlängning)
Lön: Individuell lönesättning, kollektivavtal tillämpas
Placering: Södertälje, Hovsjö
Arbetstider: Kontorstider (08.00 - 17.00)
VI ERBJUDER DIG
Workz är specialister på kundservice. På Workz ger vi dig en grundlig utbildning och träning i service och kundhantering. När du är klar blir du en certifierad kundservicemedarbetare. Hur du gör karriär på företaget avgör endast dina egna ambitioner, vi stöttar dig och är med dig vid din sidan fullt ut i din utveckling.
Vårt erbjudande till dig som anställd hos Workz inkluderar kollektivavtalsenliga villkor samt en dedikerad konsultchef som utbildar dig, och alltid finns tillgänglig för att hjälpa till. Välkommen till Workz!
ANSÖKAN
Vi genomför tester i vår rekryteringsprocess. Testet skickas till din mail direkt efter utförd intervju och behöver slutföras, för att bli en aktuell kandidat. Se gärna filmen om vår rekryteringsprocess.
Kontakt: Vid frågor, kontakta vårt rekryteringsteam på rekrytering@workz.se
Kontaktpersoner på detta företaget
Ulrica Engbrink
Jonas Norén
Emmy Angeklint
Sanna Larsen
Daniel Topic