Vi söker en handläggare till Kammarkollegiet

Vi söker en handläggare till Kammarkollegiet

Arbetsbeskrivning

Vi har ett uppdrag för som vill hanteraatt bokföra och registrera rekvisitioner för utbetalning via ekonomisystemet UNIT4 ER!
Om uppdraget
Arbetet genomförs på plats på Kammarkollegiets huvudkontor på Slottsbacken 6 i Stockholm, med vissa möjligheter till arbete på distans.Uppdraget innebär en tidsbegränsad anställning som handläggare för perioden 19 augusti 2024 - 1 mars 2025. Med en möjlighet tillatt förlänga kontraktet med en period på tre månader, uppdragsstart är vecka 34.
Dina arbetsuppgifter
Du kommer att ingåi en grupp som består av tre personer med en processansvarig och två handläggare. Gruppen ansvarar för utbetalningar, bidragsansökningar och återrapporteringar samt bokför och registrerar återbetalningar och lägger upp ärendena i ärendehanteringssystemet Platina. Arbetet innebär att man kommer att ha frekventa kontakter med departementstjänstemän och bidragsmottagande organisationer.
Utöver detta kommer dina arbetsuppgifter även innefatta:
Ansvarar i första hand för att bokföra och registrera rekvisitioner för utbetalning via ekonomisystemet UNIT4 ERP
Vara behjälplig med gruppens arbetsuppgifter gällande utbetalningar, bidragsansökningar och -återrapporteringar samt registrering av ärenden i ärendehanteringssystemet Platina.

Dina kvalifikationer
Treårigt gymnasium
Två (2) års arbetslivserfarenhet med ekonomiadministrativa uppgifter• Goda kunskaper i Adobe Reader och Microsoft Excel
Goda kunskaper i svenskaavseende tal och skriftFör att vara aktuell för uppdraget behöver man kunna redovisa ett (1) referensuppdrag som motsvarar den leverans som efterfrågas.

Vi fäster stor vikt vid de personliga egenskaperna. Som person är du självständig, ansvarsfull och utför ditt arbete med hög kvalitet. Du förstår vikten av att arbeta noggrant, effektivt och systematiskt samt har en god kommunikativ förmåga som gör att du har lätt för att möta både beslutsfattare och bidragsmottagare. Du är även en engagerad teammedlem som bidrar till gruppens goda arbetsklimat
Meriterande
Erfarenhet avleverantörsreskontra
Erfarenhet av Unit4 ERP/Agresso
Erfarenhet av ärendehanteringssystemet Platina

Vad vi erbjuder dig
Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.
Om ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Ladda gärna upp ditt cv i word-format och på svenska.Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag, 2024-06-26
Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare, Sanna Perjons, Sanna.Perjons@Bemannia.se
För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss underkontorstid på 070 884 96 00
Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem – krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet
Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.

Kontaktpersoner på detta företaget

Annahita Yassarati

Kristina Fransson

Alexandra Lindholm

Linda Solini

Malin Strandberg

Lisa Målberg

David Målsäter

Madeleine Fransson
08 – 122 00 450
Antonia Rodhe

Erika Hansson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bemannia
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 20 juni 2024
  • Ansök senast: 26 juni 2024

Besöksadress

Sveavägen 155, Stockholm
None

Postadress

Sveavägen 155
Stockholm, 11346

Liknande jobb


Administratör IT

Administratör IT

20 december 2024

Handläggare

Handläggare

20 december 2024