OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vårt uppdrag:
Är du HR Generalist med hög servicekänsla och god koll på HR-processerna, då kan detta uppdrag vara en god matchning. Du kommer arbeta hos kund som sitter i Södertälje men tjänsten är hybrid så det finns möjlighet att även arbeta hemifrån. Uppdraget är på heltid, startar den 6e september och kommer pågå under ett år framåt.
Detta är en konsultinhyrning vilket innebär att du kommer bli anställd hos Avanzera. Du kommer få fast månadslön, pensionsavsättning, friskvårdsbidrag och en engagerad konsultchef.
Arbetsuppgifter:
Du kommer tillhöra HR Service Center som är en första kontaktpunkt för kundens allmänna HR-frågor. Man samarbetar med andra funktioner på företaget. Du kommer bidra till att chefer och medarbetare får professionellt HR-stöd. Du kommer att vara en viktig del i att bygga hur kundens framtida HR-stöd framledes kommer att se ut. Vara med att utveckla nya processer och standarder när kunden moderniserar och digitaliserar.
Exempel på arbetsuppgifter:
- Svara på frågor via telefon och mail som rör HR-området
- Ha koll på avtal, regelverk och policys
- Vara ett stöd i HR-system
- HR-stöd inom andra regioner
Din bakgrund:
Vi ser att du har HR utbildning eller motsvarande arbetslivserfarenhet 0-2 år inom HR. Vi ser gärna att du har kompetens inom HR-områdets processer och IT-system. Har du arbetat med Service Now och/eller Framgångsfaktorer är det meriterande. Du har mycket god förmåga att använda IS/IT administrativa system för att kunna ge rätt stöd och effektivisera det dagliga arbetet. Vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet av förändringsledning och är van vid ett högt tempo. Mycket god kommunikationsförmåga och arbetat med kommunikation tidigare. Utmärkta språkkunskaper i både svenska och engelska krävs.
Som person är du positiv och engagerad och har en "kan göra-attityd". Du är en lagspelare som gillar att samarbeta. Service kommer naturligt för dig, du är lyhörd och har förmågan att snabbt fånga upp kundens behov. Du hanterar stress på ett konstruktivt sätt och har förmågan att prioritera och byta fokus utifrån kundens behov.
Om oss:
Avanzera grundades 1998. Hos oss får du en personlig konsultchef som är med dig genom hela resan från intervju till uppföljning av uppdraget. Vi lägger stor vikt vid personliga relationer och att vårt samarbete ska bli bra och långsiktigt.
Något som är viktigt för dig som ser dig omkring efter ett nytt jobb är att vi är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag genom Kompetensföretagen vilket innebär att vi har kollektivavtal och försäkringar vilket är en trygghet för dig bland annat genom att du har tjänstepension. En annan trygghet är att vi varit verksamma i mer än 20 år i branschen vilket borgar för att vi arbetar med långsiktiga relationer med både kunder och våra anställda. Vi är det enda bemanningsföretaget som uppmanar alla kunder och anställda att lämna omdömen om oss genom Reco. Här kan du läsa omdömen från våra anställda och våra kunder https://www.reco.se/avanzera-ab.
Kontaktpersoner på detta företaget
Anna Kalzén
0700-90 54 91
Camilla Jonsson
0854528304
Helena Elvin Guillemain
0854528305
Malin Klingberg
0854528307
Malin Klingberg
08-54528307
Iren Sayar
0700-905 492
Camilla Jonsson
08 - 545 28 304
Malin Klingberg
08-54520307
Cecilia Wiborg
Malin Klingberg