OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
ARBETSUPPGIFTER
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter är att säkerställa flödet från behovsplanering till inleverans, säkerställer prisbild enligt givna avtalsramar samt avvikelsehantering. En viktig del för att ta våra affärer till nästa nivå är att ifrågasätta och utmana rådande läge; detta genom optimering av inköpskvantiteter, driva proaktiva projekt att säkerställa kundernas behov och parallellt ha löpande dialog med leverantör för att utveckla och förbättra affären
OM FÖRETAGET
Information ges vid intervjutillfället.
DIN PROFIL
Vi ser att du som person är utåtriktad, social och kommunikativ då arbetet bygger mycket på kontakter både externt och internt. Du är en driven och affärsmässig med god förhandlingsvana och tycker det är roligt att göra affärer. Du är serviceminded, strukturerad och van att arbeta självständigt.
Skallkrav:
2–3 års erfarenhet som inköpare/liknande tjänst
Erfarenhet inom projektledning och förhandling
God förståelse och användarvana av affärssystem
God förmåga i Svenska och engelska
Körkort B
OM OSS
Framtiden AB är ett rekryterings- och bemanningsföretag och vår specialitet är Talanger. Det innebär att vi hjälper våra kunder att hitta de bästa medarbetarna för tjänsten. I detta uppdraget hjälper vi vår samarbetskund med rekrytering och eventuell anställning sker direkt hos kundföretaget.
VILLKOR
Ort: Jönköping/Vetlanda
Start: Omgående
Omfattning: Heltid, kontorstider
Kontaktperson
Tobias Lindgren
Kontaktpersoner på detta företaget
Linda Gustavsson
Johanna Ahlstrand
0735 16 89 74
Ebba Andersson
Linda Gustavsson
0707-952 832
Karin Adin
0707-661445
Karin Adin
0707-66 14 45
Karin Adin
0735 - 16 89 70
Jennie Forsell
0739 - 55 76 16
Moa Jäder
0707-663955
Sofie Johansson
0735-168996