OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Poolia PRESENTATION Till en av våra större kunder söker vi nu en inköpsassistent. Tjänsten är ett konsultuppdrag på cirka tio månader. ARBETSUPPGIFTER Du kommer att fungera som assistent mot två team som sitter i Göteborg samt Bursa i Turkiet. Du kommer också att arbeta tätt ihop med ett antal chefer inom inköp och manufacturing. Exempel på arbetsuppgifter som ingår i rollen: - presentationsmaterial - reseadministration - arbete i inköpssystem - övriga administrativa uppgifter. UTBILDNING/ERFARENHET Vi söker dig som har erfarenhet av liknande arbetsuppgifter sedan tidigare, gärna från fordonsindustrin. Du behärskar utan problem Powerpoint och Excel och har lätt för att uttrycka dig på engelska i både tal och skrift. Som person är du självgående och trygg i din yrkesroll. Självklart brinner du också för att ge god service. För att jobba som konsult bör du förutom ovanstående även vara nyfiken och kontaktskapande. I övrigt kräver rollen att du snabbt kan sätta dig in i nya situationer och att du är duktig på att uppfatta helheter. Du har lätt att lära känna såväl nya rutiner som människor och får i gengäld en vardag som utvecklar och stimulerar dig. FÖRETAGSPRESENTATION Poolia erbjuder marknadens bästa konsulter, och i de kundundersökningar vi genomför får Poolia mycket höga kvalitetsbetyg. Som anställd på Poolia utgör du och din kompetens företagets viktigaste resurs. Företagets strategi för att locka till sig och behålla kompetent personal är naturligtvis att erbjuda intressanta uppdrag, men också att erbjuda goda utvecklingsmöjligheter. Det är viktigt att alla medarbetare kan utvecklas både kompetensmässigt och personligen i sitt yrke. Vi erbjuder därför våra konsulter utbildningar, personliga utvecklingssamtal samt att ta del av intressanta föreläsningar och seminarier.