OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om Bahusia
Bahusia är den externa personalavdelningen för små och medelstora företag.
Vi skapar kostnadseffektiva lösningar genom ständiga förbättringar av våra interna processer.
Om tjänsten
Då vår kund har ett omgående behov en tid framöver söker vi nu en inköpsassistent.
Du skall vara behjälplig vid inkommande och pågående projekt när det gäller inköp. Assistera inköpsavdelningen med förekommande uppgifter som; inköpsunderlag, beställningar, avstämningar och service till kunder samt leveransbevakning.
Din bakgrund
Vi ser att du har erfarenhet från en inköpsavdelning, har arbetat på ett strukturerat och organiserat sätt. God datavana samt kunna läsa ritningar, då detta underlättar hanteringen i inköpssystemet.
Goda kunskaper i svenska och engelska.
Din personlighet
Som person är du engagerad och har lätt för att sätta dig in i nya uppgifter. Trivs med att arbeta i grupp såväl som enskilt.
Välkommen med din ansökan snarast, då tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.
Kontaktperson; Caroline Johansson, telefon 0522 - 44 02 46
Kontaktpersoner på detta företaget
Caroline Johansson
Ada Kapetanovic
Håkan Karlsson
Caroline Johansson
(+46) 0522-44 02 46
Lena Andersson
(+46) 0522-44 02 48
Håkan Karlsson
(+46) (0)522-44 02 43
Daniel Hemberg
(+46) (0)31-762 53 51
Caroline Johansson
(+46) (0)522-44 02 46
Johan Patriksson
(+46) 522-440242
Tobias Ågren
(+46) 522-440245