Vi söker en inköpskoordinator till Rusta!

Vi söker en inköpskoordinator till Rusta!

Arbetsbeskrivning

Är du en stjärna på administration och söker nya utmaningar? Är du noggrann, ordningsam och har erfarenhet från detaljhandeln? Då är du personen vi söker!

Rusta söker nu en Inköpskoordinator till Heminredning på huvudkontoret i Upplands Väsby. Rusta befinner sig i en stark tillväxtfas och som en del av deras centrala inköpsverksamhet är du med och stärker upp teamet och är med och driver utvecklingen framåt.

Som Inköpskoordinator är du spindeln i nätet och sköter den administrativa delen av inköpsprocessen på avdelningen. Du kommer i huvudsak att arbeta med att administrera kampanjer med allt ifrån artikelvård, priser, kundfrågor och marknadsaktiviteter. Du arbetar med olika avdelningar och rapporterar till Kategorichef för Heminredning.

Dina huvudsakliga arbetsuppgifter blir att:
- Kampanjadministration
- Sköta administration och vård av artiklar och sortiment
- Huvudkontakt mot Store Support

Du kommer axla en nyckelroll som präglas av högt tempo i ett arbetslag med stark teamkänsla.
Tjänsten är ett vikariat på heltid som löper från 1 februari 2022 fram till september 2022, med eventuell chans till förlängning. Tjänsten är en konsultanställning vilket innebär att du kommer att vara anställd av StudentConsulting men arbeta hos Rusta. Kontorstider 8-17 med flex tillämpas. Vid vidare frågor eller funderingar är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare.

Din profil
Vi ser gärna att du har eftergymnasial utbildning inom inköp, marknad eller ekonomi. Sannolikt har du några års erfarenhet av arbete från detaljhandeln. Vidare har du god förmåga att kommunicera både på svenska och på engelska samt goda kunskaper i Officepaketet, särskilt Excel. Du har god systemvana och ser inte nya system som något problem.

För att trivas i rollen bör du brinna för administrativa arbetsuppgifter och analys av siffror samtidigt som du är utåtriktad, initiativtagande och kommersiellt driven. Du stimuleras av att ha många bollar i luften samtidigt och lyckas hantera allt från leverantörskontakter till inköpsprocesser.

För att lyckas i rollen är det viktigt att du är noggrann med detaljer, tycker om ordning och reda samt har affärssinne. Vi tror även att du är prestigelös och har lätt att skapa nya kontakter internt såväl som externt. Du är en teamplayer samtidigt som du alltid driver ditt eget arbete framåt.

Låter detta som en roll för dig? Sök idag! Urval sker löpande.

Om företaget
Mångfaldigt prisbelönta StudentConsulting är ett av Skandinaviens största och ledande rekryterings- och bemanningsföretag med fokus på studenter, akademiker och yrkesutbildade. Tack vare ett stort nätverk och lång erfarenhet har vi rekryterat över 11 000 personer det senaste året. Vi erbjuder intressanta och utmanande tjänster på både hel- och deltid inom områden som IT, teknik, ekonomi, administration, HR, marknadsföring, kundtjänst, försäljning, industri, produktion, logistik och transport. Hitta din framtid på www.studentconsulting.se

Kontaktpersoner på detta företaget

Isabelle Karlsson
+46101224623
Emilia Johansson
+46101224597
Fredrik Åberg
+46101224864
Eleonor Åkerlund
+46101224638
Kristoffer Göthberg
+46101224670
Elin Wiberg Lif
+46101224569
Ida Holmer
+46101224433
Joel Rydström
+46101224243
Joanna Melander
+46101224629
Pontus Geijer
+46101224584

Sammanfattning

  • Arbetsplats: StudentConsulting
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 21 december 2021
  • Ansök senast: 10 januari 2022

Besöksadress

Murarevägen 30
None

Postadress

Murarevägen 30
FALKENBERG, 31136

Liknande jobb


Planerare / Inköpare,  ANCHOR LÅS AB

Planerare / Inköpare, ANCHOR LÅS AB

6 augusti 2024

Planerare / Inköpare,  ANCHOR LÅS AB

Planerare / Inköpare, ANCHOR LÅS AB

6 augusti 2024

Planerare / Inköpare,  ANCHOR LÅS AB

Planerare / Inköpare, ANCHOR LÅS AB

6 augusti 2024