OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Tillsammans med Bring letar vi just nu efter en Key Account Managers till deras storsatsning projekt Paketbox. Vi ser att du har erfarenhet av försäljning och självständigt drivit större processer gentemot större aktörer. Projektet är redan i full rullning så sök redan idag då urval sker löpande!
OM TJÄNSTEN
Som Key Account Manager i "Projekt Paketbox" hos Bring kommer du självständigt att driva processer från A till O, med huvudfokus på större affärsprocesser och betydande aktörer. Teamet ansvarar tillsammans för att sälja in Brings paketboxar till utvalda orter och aktörer runt om i Sverige. Det är av stor vikt att du känner dig bekväm med att kommunicera över telefon, eftersom det är ett betydande redskap i rollen.
Om projektet: I Norge har Bring rullat ut paketboxar på 1 750 platser runt om i hela landet och nu fortsätter deras resa även i Sverige. Paketboxar är tänkt som ett komplement till deras paketombud för att möta efterfrågan med den ökade näthandeln, men också för att skapa en mer flexibel vardag för konsumenten när de ska hämta ut paket. Bring har i Norge blivit utnämnd som den mest attraktiva arbetsplatsen tre år i rad och har även nu utsetts till årets mest innovativa företag.
Du erbjuds
- Erfarenhet av arbete i ett stort lanseringsprojekt
- En inkluderande arbetsmiljö
- En dedikerad konsultchef som följer upp din trivsel på uppdraget
ARBETSUPPGIFTER
Arbetsuppgifter
* Självständigt driva större affärsprocesser och sälja in Paketbox till aktörer
* Hantera säljprocesser från start till avslut
* Kontakta kunder över telefon i syfte av försäljning - både varma och kalla samtal
* Hantera inkommande ansökningar och förfrågningar från kunder
* Kartlägga och undersöka lämpliga platser/områden för Paketbox att implementeras
* Skicka ut avtal samt bokning/genomförande av besiktningar/inspektioner
* Övrigt administrativt arbete
VI SÖKER DIG SOM
- Har erfarenhet av att vara Account Manager eller KAM mot större kunder
- Har erfarenhet av att arbeta mot uppsatta mål
- Tycker om att arbeta i team
- Har flytande kunskaper i svenska och engelska då båda språken behövs i rollen
Det är meriterande om du har
- Har en examen i ekonomi, marknadsföring, logistik, administration eller annat relevant område
För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:
- Kommunikativ och social
- Samarbetsinriktad
- Relationsbyggande
- Strukturerad
Vår rekryteringsprocess
Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.
Vi tillämpar löpande urval och annonsen kan därmed komma att tas ned innan sista ansökningsdag om det är så att vi har gått vidare till urvals- och intervjufas.
Kontaktpersoner på detta företaget
Sara Frykedal
Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén
Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd
Konsultchef Catrin Laudon
Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon
Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231