OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
AG Advokat är Sveriges ledande byrå inom entreprenad- och fastighetsbranschen. Våra medarbetare är specialiserade på juridiken inom dessa affärsområden och vi har lång erfarenhet av transaktioner, finansiering, byggprojekt, leveransavtal och tvister. Vi är idag cirka 80 medarbetare och sitter i NK-huset mitt i centrala Stockholm. Du kan läsa mer om oss här. (https://karriar.agadvokat.se/)
Brinner du för mötet med människor och eftersträvar alltid att ge bästa möjliga service? Har du ett öga för detaljer och tilltalas av göra det lilla extra för att höja upplevelsen i mötet med andra? Då har vi den perfekta rollen för dig! Vi söker just nu en konferens- och receptionsansvarig till vårt fina kontor i NK-huset mitt i centrala Stockholm.
Dina arbetsuppgifter
- Helhetsansvar för konferensen och receptionen
- Utveckla befintliga rutiner och arbetssätt
- Budget- och leverantörsansvar
- Personalansvar där du genom att leda och fördela arbetet ger din kollega rätt förutsättningar
- Ta emot och välkomna besökare
- Planering och beställning inför möten och event
- Säkerhetsställa att lokalerna är representativa och håller en hög standard
- Ansvara för post- och budhantering samt växeln
Din profil
För att trivas i rollen ser vi att du är en social person som utstrålar positivitet och har lätt för att bygga relationer. Du har ett stort driv och vill ständigt utveckla och utvecklas för att leverera bästa möjliga service. Vidare är du en lösningsorienterad, ordningsam och ansvarstagande person som har en förmåga att planera och organisera ditt arbete på ett effektivt sätt. Vi tror att du är kreativ och att du tilltalas av att arbeta med alla intryck som våra besökare upplever vid ett besök hos oss.
- Du har minst 5 års erfarenhet av liknande tjänst
- Du uttrycker dig väl på svenska och engelska i både tal och skrift
Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet från konsultverksamhet eller fastighetsbranschen.
Vi erbjuder
Hos oss ges du möjlighet att utveckla vår konferens och reception samt dina administrativa färdigheter i ett nytt team på en av Sveriges ledande advokatbyråer. Du kommer att ha en viktig roll genom att du är den första personen våra besökare möter. På AG Advokat månar vi om att vara en arbetsplats med god stämning och en stark sammanhållning, eftersom vi är övertygade om att detta gynnar byråns verksamhet och långsiktiga utveckling. Vi anordnar många personalaktiviteter under året och om du har intresse för att bidra i planering och genomförande finns det goda möjligheter till det. Arbetet sker på plats under dagtid på vårt kontor i centrala Stockholm.
Tjänsten är en tillsvidareanställning med inledande provanställning och tillträde är så snart som möjligt.
Låter detta som något för dig?
Varmt välkommen att skicka in din ansökan innehållande CV, personligt brev, relevanta betyg och intyg. Ange även när du kan tillträda/din uppsägningstid. Vi tillämpar löpande urval i denna rekryteringsprocess och välkomnar därför din ansökan snarast, dock senast 10 juni 2022.
Frågor om tjänsten besvaras av HR-koordinator Caroline Holmqvist på caroline.holmqvist@agadvokat.se. Notera att vi inte tar emot ansökningar via mejl.
Jämställdhet och mångfald
AG ska vara en arbetsplats där medarbetarna trivs och där varje medarbetare har samma rättigheter, skyldigheter och möjligheter. Läs mer om AG:s jämställdhets- och mångfaldsmål här. (https://www.agadvokat.se/om-oss/hallbarhet/jamstalldhet/)
Kontaktpersoner på detta företaget
Josefin Clahr
072-512 42 33
Sofie Holmbring
Sofie Holmbring
072-239 96 43