OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Besitter du god social kompetens och har ett stort kundfokus? Är du en social, ordningsam och stresstålig person som jobbar kreativt och har ett sinne för problemlösning? Då kan detta vara rätt tjänst för dig!
Vi söker nu en kontorsansvarig till en av våra kunder i Stockholm!
Om tjänsten
Som kontorsansvarig hos Corem ansvarar du för kontoret på Arenavägen vid Globen. Du kommer att bemanna receptionen, hålla efter kontorets gemensamma ytor, hjälpa medarbetarna med diverse problem samt beställa och fylla på kontorsmaterial med mera. Kontoret kommer att flytta vilket innebär en del planering och kontakt med leverantörer.
Start: Omgående.
Omfattning: Heltid
Läge: Globen
Arbetstider: kontorstider, måndag – fredag
Tjänsten är ett vikariat på 3 månader, med goda möjligheter till förlängning efter det!
Dina arbetsuppgifter i huvudsak
Exempel på arbetsuppgifter:
-Välkomna besökare i receptionsmiljö
-Hålla allmänna ytor och kök rent och snyggt
-Daglig kontakt med hyresgäster
-Posthantering samt annan administration
-Hantera cateringbeställningar, hjälpa till vid event
Vem är du?
Krav:
- Goda kunskaper i det svenska och engelska språket
- Erfarenhet från en liknande roll
- God social kompetens
- Flexibel
- Självgående
Arbetet som kontorsansvarig ställer höga krav på servicekänsla, noggrannhet samt en god problemlösningsförmåga. Du är stresstålig, driven och har förmåga att ta egna initiativ. Du trivs i mötet med människor och har lätt för att skapa förtroende.
Eftersom arbetet innebär en daglig kundkontakt ser vi gärna att du har en god kommunikativ förmåga.
Om verksamheten
Corem skapar långsiktiga hyresgästrelationer genom en proaktiv och marknadsorienterad egen förvaltning och lokal närvaro. Corems fastigheter förvaltas av egen personal, vilket ger goda möjligheter att bygga långsiktiga relationer. Korta beslutsvägar och lokal närvaro på bolagets marknader bidrar till god förståelse för hyresgästens aktuella och förändrade behov.
Välkommen med din ansökan!
Eventuella namngivna referenter bör ha kännedom om att de finns i dina ansökningshandlingar.
Uniflex är ett auktoriserat bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering. Uniflex finns i Sverige, Norge och Finland. I Sverige är vi drygt 3 000 anställda och finns på ett 40 tal orter. Vi är medlemmar i Almega Kompetensföretagen samt Byggföretagen och har kollektivavtal med LO, Byggnads, Unionen och Akademikerförbunden. Uniflex är kvalitets-, miljö- och arbetsmiljöcertifierade enligt ISO 9001, ISO 14001 samt ISO 45001.
På Uniflex ser vi våra medarbetare som vår viktigaste tillgång och därför erbjuder vi följande:
• Kollektivavtal
• Tjänstepension
• Friskvårdsbidrag och andra personalförmåner
• Försäkringar
• Marknadsmässig lön
• Karriär och utveckling
Vi söker ständigt efter nya kollegor som arbetar i enighet med våra värderingar affärsfokus, engagemang, glädje och ansvarstagande.
Kontaktpersoner på detta företaget
Lina Haynes
Jonas Edberg
Emelie Willman
Lovisa Dahlqvist
Jennie Karlsson
Magnus Lantz
Jakob Roos
0708-146462
Eleonore Tapio
Silje Bergström Tronsmoen
Tina Häggström