OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Klarälven Städ AB är Sveriges snabbast växande leverantör av hushållstjänster.
Vi erbjuder allt inom städning och fönsterputs till både privatpersoner och
företag. Vill du få mer information om företaget så kan du besöka vår hemsida
www.klarälvenstäd.se
Företaget söker nu en kontorsansvarig, som kommer sköta den dagliga verksamheten.
Arbetsuppgifter är bland annat: Ta emot sjukanmälningar, svara i telefon, hantera bokningar och beställningar.
Dina arbetsuppgifter kommer bestå av både att bemöta kunder, ge god kundservice, uppföljningar, platsbesök .
God svenska i tal och skrift är ett krav för tjänsten och det är även viktigt att du har god kommunikationsförmåga.
Körkort är ett krav för tjänsten.
Personliga egenskaper
Som person är du framåt, initiativtagande och har lätt för att lyfta på telefonen. Vidare är du:
• Driven
• Lösningsfokuserad
• Pigg och alert
I din roll kommer du att vara i kontakt och träffa många olika människor, därför är det viktigt att du tycker om att ge service är en god människokännare.
Du har lätt för att lära och är mycket serviceinriktad. Du trivs med att arbeta i grupp och gillar utmaningar.
Ansökan:
Urval sker löpande och tillsättning kan komma att bli innan sista ansökningsdagen.
Vår vision och våra mål är ;
Bättre service! Bättre kvalitet!
Vi vill vara det bästa städföretaget-både för kunder och anställda!