Vi söker en Kontorskoordinator

Arbetsbeskrivning

Antrop är ett av Sveriges ledande konsultföretag inom användarcentrerad system- och produktutveckling.Genom ett nära samarbete mellan våra interaktionsarkitekter och grafiska formgivare skapar vi kreativa, användbara och affärsnyttiga lösningar för våra kunder.Läs mer på www.antrop.se KONTORSKOORDINATOR Antrop är ett företag som växer.Vi är idag drygt 20 konsulter som sitter i trevliga kontor på Drottninggatan i centrala Stockholm.Nu behöver vi en administrativ klippa som kan bringa oss ordning och reda, skapa trivsel och hjälpa oss få våra aktiviteter, projekt och vår verksamhet att rulla på.Rollen som Kontorskoordinator har höjd och bredd och eftersom att vi växer kan också rätt person på sikt få axla ett större ansvar. Din utmaning I din roll är du spindeln i nätet på kontoret vilket bland annat innebär: Att hålla i alla för kontoret viktiga kontakter t ex med hyresvärd, hantverkare och IT-support. Att se till att allt som ska finnas finns i form av kontorsmaterial, kaffe, luncher vid lunchmöte, startpaket till nyanställda mm. Att ta emot våra besökare och svara i telefon. Att arbeta med enklare ekonomiadministration så som fakturering och betalningar. Att bistå vid resursplanering och vara den som vet var alla konsulter håller hus. Att fungera som konsultstöd och kunna hjälpa till t ex vid bokning av intervjupersoner, skriva ut intervjuer mm Att administrera uppdateringar av exempelvis personalhandbok, avtal och andra för företaget viktiga dokument. Att anordna och hålla i introduktioner för våra nyanställda. Att ansvara för våra kundseminarier och kundaktiviteter, ansvara för inbjudningar, anmälningar och arrangemang samt hantera vårt kundvårdssystem. Att hjälpa till med våra interna aktiviteter så som konferenser, teambuilding-aktiviteter mm Att se till att vårt kontor är snyggt, fint och inbjudande. Din kompetens och erfarenhet Du har minst gymnasieutbildning och vi tror att du har ett par års erfarenhet från administrativt och koordinerande arbete på kontor.Kanske har du jobbat i en liknande roll på en mindre reklam- eller mediabyrå, alternativt på ett mindre konsultföretag.Viss erfarenhet av ekonomiadministration och personaladministration är meriterande.Du hanterar svenska obehindrat i tal och skrift.Grundläggande kunskaper i Officepaketet är en förutsättning.Det är också en fördel om du har körkort.Du är serviceinriktad, har ett gott ordningssinne och är strukturerad.Du har lätt för att ta egna initiativ och har inga problem att hantera flera saker samtidigt.Du är prestigelös och hugger gärna i där det behövs.Du gillar att fixa, organisera och strukturera.Är du inredningsintresserad finns det potential att få utlopp för sina ideer och förslag!Vidare är du positiv, glad och utåtriktad. Kontakt: I denna rekrytering samarbetar vi med Wise Professionals.Vi ser fram emot att få din ansökan så snart som möjligt, men senast den 27/6 2008.Du söker tjänsten via www.wise.se/jobb.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Wise Professionals
  • 1 plats
  • Deltid
  • Publicerat: 12 juni 2008
  • Ansök senast: 27 juni 2008

Besöksadress

Sveavägen 13
None

Postadress

Sveavägen 13
Stockholm, 11157

Liknande jobb


6 oktober 2024

Administratör till Drift och förvaltning

Administratör till Drift och förvaltning

25 september 2024

4 oktober 2024