OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Har du en passion för service och administration? Då har vi en spännande möjlighet för dig att utvecklas i en global organisation och bygga värdefulla administrativa erfarenheter i rollen som kontorsreceptionist!
Om företaget
Vår kund är en ledande leverantör av en bred uppsättning administrativa tjänster, inklusive personal- och löneadministration, juridik och finans. Med över 10 000 anställda och 120 kontor globalt kan företaget anpassa erbjudanden till kundernas lokala marknadsförhållanden och därmed bidra med avgörande kunskap för att säkerställa att alla regler och föreskrifter följs. Företaget är en viktig del av deras kunders styrning och med hjälp av deras administrativa tjänsteutbud möjliggörs säkra investeringar och drift av verksamhet. Med ledande expertis och en unik servicemodell som håller kunderna uppdaterade om den föränderliga omvärlden är företagets syfte att förenkla en komplex omvärld.
Placeringsort för tjänsten är i centrala Stockholm och tjänstgöringsgraden är 80%.
Dina arbetsuppgifter
Vi erbjuder ett spännande och utvecklande arbete där du får arbeta i en social miljö med kompetenta kollegor. I rollen som receptionist kommer du vara företagets ansikte utåt och välkomna besökare med service i världsklass.
Arbetsuppgifter innefattar:
- Ta emot besökare och hälsa dem välkomna.
- Hantera telefonsamtal och vidarekoppla samtal till rätt avdelning eller person.
- Besvara frågor från besökare och gäster, och ge information om organisationen.
- Boka möten och konferenser, hantera kalendrar och schemalägga resor.
- Hantera inkommande och utgående post och e-post.
- Ansvara för att receptionen och entréområdet hålls rent och snyggt.
- Upprätta och hantera dokumentation och rapporter.
Din profil
För att passa i rollen tror vi att du är en ansvarstagande, social och organiserad person med tidigare erfarenhet av arbete inom service. Du har en naturlig fallenhet för service och kan leverera lösningar i olika komplexa situationer. Du är tekniskt kunnig, har goda kunskaper i Office-paketet och är flytande i svenska och engelska.
Ansökningsförfarande
Skill är en rekryterande partner i denna process, och positionen är en konsultlösning med goda möjligheter till direktanställning hos kund efter ett halvår. Vänligen observera att vi arbetar med löpande urval. Därför uppmuntrar vi dig att söka tjänsten redan idag.
Vid frågor kontakta gärna ansvarig rekryterare Oscar Ahle, oscar.ahle@skill.se.