OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
PR Vård är ett familjeägt företag med ”extra hjärta” där våra värderingar kännetecknas av ansvar, engagemang och kvalitet. Idag verkar vi på uppdrag av regionen, kommuner och privata aktörer inom vården i Region Stockholm. Under de senaste åren har PR Vård förändrats och vuxit tillsammans med våra engagerade ägare som vill att PR Vård står för det goda mötet där medarbetare och patienter blir sedda och lyssnade till. Vi är cirka 600 medarbetare i en koncern som arbetar med tre verksamhetsområden: hemsjukvård, där vi varje månad utför cirka 100 000 hemsjukvårdsbesök, samt vår barn-och ungdomsmottagning, till vilken vi välkomnar barn och ungdomar upp till 17 år och en nystartad vårdcentral med digifysisk inriktning.
Är du vår nya koordinator som brinner för struktur och planering? Vi är ett trevligt gäng som söker en efterträdare till Alexandra, vår koordinator, som ska sluta för att börja studera.
Arbetsbeskrivning
Nu söker vi en koordinator till vår enhet Innerstan som ligger centralt i Liljeholmen. Som koordinator hos oss har du en central administrativ roll där du får möjlighet att nyttja din förmåga att skapa god struktur genom att arbeta med parallella uppgifter samtidigt. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter innefattar att planera och organiserar enhetens patientbesök på ett effektivt sätt. Du kommer att ingå i vår administrativa grupp där du har en betydande funktion för att säkerhetsställa att arbetet utförs enligt planering vilket ställer krav på din förmåga till en rak och tydlig kommunikation. Som koordinator har du daglig kontakt med personalen på enheten samt en återkommande kontakt och ett nära samarbete med våra närliggande vårdcentraler. Du arbetar även med och ansvarar för att uppdatera vårt journalsystem Mobilklinik.
Dina arbetstider är förlagda dagtid på vardagar samt lördag, söndag var tredje helg. Vid behov kan du även arbeta som undersköterska hos våra patienter.
Din bakgrund
Vi söker dig som är färdigutbildad undersköterska med minst tre års arbetslivserfarenhet inom hemsjukvård. Du kommunicerar obehindrat på svenska i både tal och skrift. Vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet av administrativt arbete med fördel inom vårdadministration. Det är även meriterande men inget krav om du tidigare arbetat i Mobilklinik.
Personliga egenskaper
För att passa och trivas i rollen som koordinator hos oss tror vi att du är en trygg som person, har förmåga att planera och driva ditt arbete samt tar egna initiativ. Du värderar ordning och struktur i ditt arbete, är prestigelös och ser alla människors lika värde. Du är flexibel, lösningsfokuserad och har lätt för att anpassa dig efter ändrade omständigheter samt har en vilja och intresse av att hjälpa andra. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet.
Ansökan
Vi ser fram emot att ta del av din ansökan, bestående av CV och ett personligt brev. Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag, skicka därför in din ansökan redan idag! Har du frågor kan du vända dig till vår enhetschef Anna Bromberg Stolt på telefon 070 518 36 32
Välkommen med din ansökan!