Vi söker en Kraftvärmeadministratör till kund i Stockholm

Arbetsbeskrivning

Till långsiktigt uppdrag i Stockholm söker vi nu en Kraftvärmeadministratör. Uppdraget förväntas starta i september för att pågå under ett år. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdatum, skicka därför din ansökan redan idag!

Arbetsuppgifter
I rollen som Kraftvärmeadministratör kommer du att stödja de administrativa uppgifterna för inköpare samt ingenjörer och arbetsledare. Du kommer också arbeta med offertintagande inför kommande inköp och skapa rekvisitioner samt ansvara för fakturahanteringen. Hantering av arbetsorder samt arbete med tidsedlar från inhyrda entreprenörer förekommer också i rollen.

Vem är du?
Till rollen som Kraftvärmeadministratör söker vi dig med 3-5 års erfarenhet av liknande arbete. Då du som Administratör arbetar i en teknisk miljö med det huvudsakliga uppdraget att produktionen ska rulla till varje pris tror vi att du har viss teknisk förståelse inom mekanik, hydraulik, el och automation samt inköp relaterat till detta. Du har goda kunskaper i MS Office samt besitter förmågan att kunna hantera många olika människor i en flexibel miljö.
Förmåner
Konsultrollen passar dig som på kort tid vill skaffa dig bred erfarenhet. Vi erbjuder dig chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du kan utveckla din kompetens och bredda ditt CV. Du kommer att trivas som konsult om du söker en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät. Vid din sida har du din konsultchef som agerar bollplank och stöttar dig i att lyckas på dina uppdrag. Vi vill att du ska må bra och trivas med oss på Poolia. Därför erbjuder vi dig friskvårdsbidrag, rabatter på olika träningsanläggningar och ordnar regelbundet sociala aktiviteter. Självklart omfattas din anställning på Poolia av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension samt företagshälsovård.

Kontaktpersoner på detta företaget

Linda Axäng
+46 73 944 57 02
Anna Pernås
019-7663708
Jenny Berg

Katerina Avraam

Anna Pernås

Linda Axäng

Anna-Karin Skoog

Jenny Berg
+46 72 074 19 99
Anna-Karin Skoog
+46 19 766 37 06
Linda Axäng
+46 766 37 02

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Poolia Örebro AB Örebro
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Heltid Sex månader eller mera
  • Publicerat: 15 augusti 2018

Besöksadress

Rudbecksgatan 7, 6 tr, Örebro
None

Postadress

Rudbecksgatan 7, 6 tr
Örebro, 70211

Liknande jobb


Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Erfaren administratör

Erfaren administratör

19 november 2024

19 november 2024