OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
.
Vi söker en ny Kund- och personalansvarig till vårt kontor i Göteborg.
God Assistans bedriver personlig assistans för kunder över hela Sverige och är ett företag med stort hjärta och hög kompetens vars medarbetare brinner för sitt arbete och har lång erfarenhet inom assistans. Att värna om sina medarbetare och förenkla tillvaron för deras kunder är kärnan i företagets verksamhet som kännetecknas av personligt bemötande, hög tillgänglighet, omtanke och öppenhet. Läs gärna mer på www.godassistans.se
God Assistans i Väst förstärker nu sitt team ytterligare och söker en driven och relationsskapande kollega till vårt kontor i Göteborg, vi befinner oss i en expansiv fas där du kan vara med att påverka och bidra med dina kunskaper och idéer för att utveckla företaget tillsammans med oss
Som kundansvarig på God Assistans kommer du att samordna den personliga assistansen utifrån företagets kunder och assistenters önskemål. Du kommer ha ett personalansvar för assistenterna och stötta kunder i utformningen av deras assistans.
Rollen är variationsrik och utvecklande där ingen dag är den andra lik. Dina arbetsuppgifter kommer vara starkt knutna till den operativa delen av verksamheten och du får ansvar för bland annat personal, arbetsmiljö, rekrytering, schemaläggning och kontakt med myndigheter.
En stor del av ditt arbete är också att vara bollplank för kunder och deras anhöriga. Till hjälp i ditt dagliga arbete har du arbetsledare i dina assistansgrupper, ett team bestående av erfarna kollegor, jurist, liksom lön och ekonomifunktioner. Du rapporterar direkt till VD och har mycket frihet under ansvar.
God Assistans söker dig som:
Är relationsskapande, serviceinriktad och har ett genuint och brinnande intresse för människor, du är en naturlig lagspelare men trivs också att självständigt planera och driva ditt arbete framåt i enlighet med God Assistans värderingar och målsättningar.
Du skall trivas med att bolla flera processer parallellt så din strukturerings- och prioriteringsförmåga behöver vara på topp.
Tidigare erfarenhet av personlig assistans eller LSS i din yrkesroll eller personligen är meriterande.
Vi på God Assistans värnar om en schysst och samtida personalpolitik samt att medarbetare ska må bra och trivas på arbetet. Våra anställda erbjuds generösa villkor gällande friskvård, flexibilitet i sitt arbete och utrymme att göra det lilla extra för sina kunder. Du kommer också erbjudas regelbundna utbildningar relevanta för rollen och din personliga utveckling.
Utbildning inom området humaniora och viss ledarskaps/chefserfarenhet är relevant men stor vikt läggs även på dina personliga egenskaper.
Körkort B är ett krav och vi fodrar ett utdrag från belastningsregistret innan anställning.
Vid frågor angående tjänsten vänligen kontakta:
Tanja Malmqvist, Verksamhetschef för God Assistans i Väst
Tel: 031- 300 07 05
E-post: tanja.malmqvist@godassistans.se